معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: همه مسئولان استان به دنبال ارائه نسخه ای شفاف و روشن در پیدا کردن مسیر درست برای توسعه هستند و هدف از تدوین آمایش سرزمینی رسیدن به این مهم است.
کد خبر: ۶۲۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 03 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، ایوب درویشی با بیان این که ممکن است در تدوین سند آمایش هر فعالیتی را که ما برنامه ریزی می کنیم قطعیت نداشته باشد، تصریح کرد: ما باید بپذیریم که معرفی پیشران توسعه استان ممکن است با تغییر سیاست ها با عدم قطعیت مواجه شود و باید تمام متغیرها را در نظر بگیریم و در این زمینه پتانسیل ها و ظرفیت های استان را بصورت جامع مد نظر قرار دهیم.

درویشی افزود: در استان ایلام ظرفیت ها، پتانسیل ها و سرمایه های بسیاری زیادی داریم ولی مشکل ما عدم استفاده از این ظرفیت ها است و با تدوین سند آمایش سرزمینی این مشکل رفع شود.

معاون اقتصادی استانداری گفت: با توجه به اینکه ایلام در حال توسعه است و فرصت های خوبی برای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های جدیدی در اختیار دارد چه نیکوست که با ایجاد هم افزایی کلمه ی محروم را از رخسار این دیار برداریم.

وی ادامه داد: تلاش ما باید این باشد که موضوعی را به عنوان پیشران معرفی کنیم که قطعیت داشته باشد و در منطقه و کشور به عنوان پیشران توسعه استان ایلام شناخته شود.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار