مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار کرد: روند پیشرفت پروژه احداث سالن اجتماعات و پارکینگ گلستان شهدای استان اصفهان طی یک سال گذشته روندی رو به رشد بوده است.داریوش وکیلی افزود: این پروژه که به منظور بهره‌برداری از کلیه مراسمات معنوی گلستان شهدا در حال ساخت است با حمایت و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و همچنین استانداری اصفهان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.
کد خبر: ۶۲۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 03 July 2018

به گزارش تابناک اصفهان : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار کرد: روند پیشرفت پروژه احداث سالن اجتماعات و پارکینگ گلستان شهدای استان اصفهان طی یک سال گذشته روندی رو به رشد بوده است.داریوش وکیلی افزود: این پروژه که به منظور بهره‌برداری از کلیه مراسمات معنوی گلستان شهدا در حال ساخت است با حمایت و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و همچنین استانداری اصفهان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: سازه‌های هوایی پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان توسط قرارگاه خاتم‌الأنبیا(ص) ساخته‌ شده و در مرحله نصب قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه نیازمند آزادسازی اراضی اطراف گلستان شهداست که با کسب رضایت مالکان زمین‌های اطراف آن توسط شهرداری اصفهان، آزادسازی اراضی در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

 زمین در نظر گرفته شده برای احداث سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان به مساحت 5 هزار متر مربع است و پارکینگ آن با زیربنایی بالغ بر 3 هزار و 500 متر مربع و با ظرفیت پارک 150 خودرو در حال احداث است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار