در بیمارستان امام خمینی ( ره ) دهدشت صورت گرفت؛
آیین تجلیل از ایثارگران کهگیلویه بزرگ در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ 05 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،  دکتر کورش داوری مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این آیین اظهار داشت: تجلیل از ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

مشاور کل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این مراسم اظهار داشت: تکریم و تعظیم از مقام شامخ ایثارگران یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

کریم رضایی ابراز کرد: ایثارگران با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانده و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.

وی در پایان از افتتاح طرحهای عمرانی حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ در هفته دولت خبر داد و پیگیری مطالبات و خواسته های ایثارگران را حق مسلم و بر حق آنان دانست.

بر پایه این گزارش، آیین تجلیل از ایثارگران شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با حضور مشاور کل رئیس دانشگاه، مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، مدیر شبکه بهداشت و درمان و نیز مدیر بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار و در پایان به چند تن از ایثارگران لوح و هدایایی اهدا شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار