نماینده مردم ایلام در مجلس خبر داد؛
نماینده شهرستان های ملکشاهی ، مهران ، ایلام ، ایوان ، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق مصوبه کمیسیون ماده 23 مسیر ارتباطی ایلام – ملکشاهی – مهران به لحاظ ضرورت های ترافیکی از راه فرعی به اصلی ارتقاء یافته است.
کد خبر: ۶۲۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 08 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلام امینی در حاشیه بازدید از پروژه راهسازی مسیر ترشابه اظهار کرد: تمامی طول 110 کیلومتری سه راهی ملکشاهی تا مهران به عنوان راه اصلی پذیرفته شده که اصلاح و بهسازی کامل این مسیر از سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت این مسیر به عنوان راه دوم دسترسی زوار به مرز مهران تاکید کرد: ارتقا و توسعه این راه می تواند بخش مهمی از بار ترافیکی اربعین حسینی از مرز مهران را به خوبی پوشش دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این بازدید گفت: پروژه واریانت ترشابه به طول 4،5 کیلومتر سال 95 آغاز شد که 2،5 کیلومتر آن سال گذشته به اتمام رسید و زیر بار ترافیک قرار گرفت.

سید کمال الدین میرجعفریان یادآور شد: مرحله دوم این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در دست اقدام است که تا قبل از اربعین این مسیر نیز به پایان خواهد رسید .

وی افزود: با توجه به مصوبات شورای برنامه ریزی استان و ارتقای این مسیر از راه فرعی به اصلی کار توسعه و بهسازی آن در دستور کار قرار دارد که با تزریق به موقع اعتبارات عملیات اجرایی آن انجام می شود./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار