مدیرعامل شرکت غله ایلام ؛
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: مطالبه کشاورزان در استان ایلام در یک قسط به مدت زمان 45 تا 2 ماه به آنها پرداخت می شود و در حال حاضر 70 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۲۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 08 July 2018

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ کامران سلیمان پور اظهار کرد: تاکنون یک هزار 500 میلیون ریال از مطالبات کشاورزان گندمکار به حساب انها واریز شده است.

وی افزود: مابقی طلب این کشاورزان نیز در یک قسط دیگر و به مدت زمان 45 تا 2 ماه به آنها پرداخت می شود و در حال حاضر 70 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

سلیمان پور یادآور شد: از ابتدای فرایند خرید تضمینی گندم تاکنون 179 هزار تن گندم از کشاورزان استان ایلام با بهای دولتی خریداری شده است و روند خرید گندم از کشاورزان در مناطق گرمسیری به اتمام رسیده و در نقاط سردسیر و معتدل ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خرید گندم تا مردادماه ادامه دارد، پیش بینی کرد: امسال 200 هزار تن گندم از کشاورزان استان ایلام خریداری شود.

سلیمان پور بهای تضمین شده خرید گندم از کشاورزان را برای گندم معمولی 13 هزار و گندم دروم را 13 هزار و 300 ریال عنوان کرد.

وی اظهار کرد: گندم خریداری شده از کشاروزان در 43 سیلو و انبار مسقف با ظرفیت 330 هزار تن ذخیره و به تدریج مازاد آن به استان های دیگر حمل می شود.

به گفته سلیمان پور 10 سیلوی سرپوشیده استاندارد با ظرفیت 270 هزار تن و 31 مرکز خرید در قالب انباری های مسقف متعلق به تعاون روستایی استان ایلام با ظرفیت 60 هزار تن فرآیند خرید و ذخیره سازی گندم از کشاورزان با شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مشارکت دارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار