مديركل راه و شهرسازي استان ایلام گفت: عمليات 4 خطه محور ايلام - مهران تا اربعین امسال به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۶۲۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 08 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدکمال‌الدین میرجعفریان اظهار داشت: در هفته‌های اخیر پروژه‌های راه و شهرسازی استان ایلام روند رو به پیشرفت مناسبی داشته‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در پنجمین جلسه هفتگی بررسی پروژه‌های عمرانی این اداره کل که با حضور مدیران شرکت‌های پیمانکار، مشاورین پروژه‌ها و مدیرکل و مدیران و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد روند رو به پیشرفت این پروژه‌ها مناسب و مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: تمام پروژه‌های راه و شهرسازی با پیشرفت مناسب و نزدیک به برنامه زمانبندی در حال اجرا هستند و این برنامه زمانبندی به صورت روزانه توسط این اداره کل مورد بررسی قرار می‌شود.

میرجعفریان وضعیت رو به پیشرفت پروژه برج هنر اسلامی شهر ایلام با توجه به استقرار اکیپ جدید از طرف پیمانکار مناسب ارزیابی کرد و افزود: این روند رو به رشد در هفته‌های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی در خصوص پرو تونل قلاجه گفت: عملیات اجرایی روشنایی و تهویه این تونل رسما آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا پایان مهر سال جاری این تونل با سیستم تهویه و روشنایی و به طور کامل زیر بار ترافیک قرار گیرد. ضمن اینکه مسیر چهار خطه شهر چوار تا تونل پیامبر اعظم (ص) نیز تا این زمان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در خصوص محورهای مختلف اربعین در استان ایلام گفت: عملیات چهار خطه محور ایلام- مهران در قطعات سه گانه با جدیت در حال اجرا است و تلاش همه مجموعه راه و شهرسازی، مشاورین و پیمانکاران آماده سازی کل این مسیر چهار خطه تا فرا رسیدن اربعین سال جاری است.

میرجعفریان تصریح کرد: پروژه واریانت محور ملکشاهی مهران نیز در منطقه ترشابه تا اربعین سال جاری به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار