باحضور نماینده ولی فقیه دراستان، امام جمعه جدید شهرستان بدره معرفی شد.
کد خبر: ۶۲۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 11 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام  ؛نماینده ولی فقیه در استان در سفر به شهرستان بدره در نشست شورای اداری شهرستان بدره، سنگر نماز جمعه را محور وحدت و همدلی خواند و گفت: به رغم تبلیغات سوء دشمنان این سنگر مورد اعتماد مردم بوده و امام جمعه به عنوان معتمد مردم مطالبه گر خواسته های قانونی مردم است.

وی به برنامه های استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم و مسئولان در جبهه ای واحد تحت ولایت ولی امرمسلمین این مرحله حساس راهم با موفقیت و پیروزی سپری خواهند کرد.

وی درادامه با عذرخواهی از مردم ولایتمدار شهرستان بدره به خاطر تاخیر یکساله در معرفی امام جمعه و با تقدیر از خدمات حجه الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه سابق، حجه الاسلام سید مصطفی موسوی را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان  بدره معرفی کرد.

مجید عسکری فرماندار بدره در این نشست به قابلیت های شهرستان اشاره کرد و گفت: با اقدامات زیربنایی صورت گرفته در آینده شاهد رونق و توسعه شهرستان دربخش های گردشگری و کشاورزی خواهیم بود.

وی در ادامه وحدت و همدلی مسئولان را رمز پیروزی بر دشمن دانست و گفت: امیدوارم با برادری، اتحاد و همدلی مردم و مسئولان درسطح شهرستان شاهد رشد وتوسعه شهرستان بدره درتمامی زمینه ها باشیم.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار