حال سوال اینجاست که اگر قرار است برای موضوعی به این پیش پا افتادگی این همه ضد و نقیض باشد و در آخر هم هیچ کس نداند تکلیف چیست ! در موارد مهم که نیاز به هوشمندی و برنامه ریزی و رایزنی ها خاص دارد تکلیف چه خواهد بود؟!
کد خبر: ۶۲۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 12 July 2018
از حدود یک ماه پیش تاکنون بحث تعطیلی پنج شنبه ها در کهگیلویه و بویراحمد در هاله ای از ابهام قرار دارد ! شاهد این موضوع ، مصاحبه های تایید و تکذیبی فراوان در این زمینه است که به گونه ای که در اولین شنبه تیرماه تعداد زیادی از کارمندان ادارات طبق تایم جدید که متناسب با تعطیلی پنج شنبه ها اعلام شده بود ، در محل کار حاضر شدند اما آخر وقت همان روز از طرف امور اداری ها اعلام شد که چنین موضوعی (تغییر تایم کاری و تعظیلی پنج شنبه ها ) به آنان ابلاغ نشده است و پس از مدتی اعلام شد که این موضوع در هیئت دولت تصویب نشده و کماکان ادارات بر روال قبل دایر است! این پایان ماجرا نبود و دوباره اعلام شد که پنج شنبه ها در ادارات گرمسیری تعطیل است اما عملا تاکنون چنین چیزی اتفاق نیفتاده است !
نکته جالب ماجرا مصاحبه های گاه و بیگاه معاون عمرانی استاندار کهگیلیه و بویراحمد است که در همان روزهای نخست هم اززبان وی منتشر شده بود که البته خروجی همه ی این مصاحبه ها افزودن بر ابهامات است !
در جدیدترین خبر منتشره که از زبان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار منتشر شده است تعطیلی پنج شنبه ها در 6 منطقه گرمسیری استان اعلام شده است اما امروز طی پیگیری های خبرنگار تابناک ادارات این شهرستان ها امروز پنج شنبه دایر است و حتی استعلام برخی افراد از فرمانداران هم نشان از عدم آگاهی آنان از تعطیلی پنج شنبه دارد!
فیلی در گفتگویی که 20 تیرماه بر روی خروجی تسنیم قرار گرفت از مخالفت وزارت کشور با تعطیلی پنجشنبه‌ها در دو شهرستان بویراحمد و دنا خبر داد.
 
عزیز فیلی در ادامه، اظهار داشت: با وجود مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده در زمینه تعطیلی پنجشنبه‌ها وزارت کشور با تعطیلی این روز در دو شهرستان سردسیری بویراحمد و دنا مخالفت کرد.

وی با بیان اینکه پنجشنبه‌ها در 6 شهرستان گرمسیری استان به دلیل همجواری با استان‌های بوشهر و خوزستان تعطیل است، عنوان کرد: ساعات کاری اداری در این شهرستان‌ها از ساعت 6:30 تا 14.5 است.

نکته عجیب بخشی از مصاحبه است که از زبان فیلی می گوید: تعطیلی پنجنشبه‌ها در 6 شهرستان گرمسیری استان هنوز به صورت کتبی اعلام نشده ولی شفاهی از 3 هفته گذشته تاکنون اجرایی شده است!
حال ماجرا آنجا جالبتر می شود که لحظاتی پیش طی تماسی که تابناک با یکی از ادارات گرمسیری داشت ، کارمندان در محل کار حاضر بوده و از تعطیلی پنج شنبه ها ابراز بی اطلاعی می کردند!
و جالبترین نکته این است که برنامه صبحگاهی صدای دنا ، از تعطیل بودن این روز (پنج شنبه ها) در مناطق گرمسیری استان خبر می داد!
حال سوال اینجاست که اگر قرار است برای موضوعی به این پیش پا افتادگی این همه ضد و نقیض باشد و در آخر هم هیچ کس نداند تکلیف چیست ! در موارد مهم که نیاز به هوشمندی و برنامه ریزی و رایزنی ها خاص دارد تکلیف چه خواهد بود؟!
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
مثلا تایم اداری تغییر دادن برای صرفه جویی در انرژی برق ما که صبح ساعت 6ونیم میرسم سرکار ازبس هوا گرمه کولر روشن می کنیم،اگه پنجشنبه تعطیل بشه اونوقت یه صرفه جویی میشه وگرنه تغییر تایم در حوزه گرمسیری یه کار الکی یه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
پنجشنبه تعطیل کنندمردم هم توخونشون میمومنندوگرمای ۶۰درجه راتحمل نمی کنندوبرای سلامتشون مفیدهست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار