معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام خبر داد؛
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام از رایگان شدن ارائه خدمات توانبخشی و مشاوره به مناسبت آغاز هفته بهزیستی 21 تا 29 تیر ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 14 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرخ لقا جمشیدزاده اظهار کرد: به همین مناسبت ارائه خدمات مرکز جامع توانبخشی بهزیستی شهر ایلام در این مدت رایگان است.

وی خدمات کلینیک جامع توانبخشی را شامل کار درمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی عنوان و افزود: علاوه بر این خدمات حضوری مرکز مشاوره نیز در این مدت بصورت رایگان ارایه شده و عموم مردم و مددجویان زیرپوشش می توانند از این خدمات به صورت رایگان بهره مند شوند.

معاون توانبخشی بهزیستی ایلام هدف از این اقدام را گرامیداشت هفته بهزیستی از 21 تا 29 تیر ماه و رفاه حال شهروندان و مددجویان زیر پوشش اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار کارکنان و مدیران بهزیستی با مسئولان ارشد استان، برگزاری تور رسانه ای، افتتاح و واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان و افتتاح مراکز بهزیستی از مهمترین برنامه های هفته بهزیستی در این استان است.

بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به زیستن شعار امسال هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و مشارکت های مردمی به عموم مردم و مددجویان خدمت ارائه می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار