رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بدره گفت: در طول ایام تابستان و اوقات فراغت کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه خانواده معظم‌ شهدا و ایثارگران در شهرستان بدره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 14 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  کرم فرجی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره گفت: ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت در این شهرستان آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی بابیان اینکه هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت غنی‌سازی اوقات فراغت برای تمامی گروه‌های سنی نونهال، نوجوان و بزرگ‌سالان است اظهار داشت: این کلاس‌ها در رشته‌های هنری، ورزشی، کامپیوتر، تقویتی و دوره‌های آموزشی قرآن کریم، نهج‌البلاغه و مهدویت برگزار می‌شود.

وی افزود: تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و توسعه و ترویج روحیه شورونشاط در بین جامعه هدف ازجمله اهداف برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت است.

فرجی اظهار داشت: در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر خانواده‌ها از ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی و با توجه به استقبال صورت گرفته از طرف خانواده‌های شاهد و ایثارگر بدره، جامعه ایثارگری بدره می توانند از فضاهای آموزشی سایر نهادها همچون سپاه، آموزش‌وپرورش و اداره ورزش و جوانان نیز بهر‌مند شوند.

گفتنی است ایثارگران شهرستان بدره سه‌شنبه هر هفته از ساعت 17 الی 20/18 می‌توانند به استخر زمزم این شهرستان مراجعه کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار