نماینده حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران شتاب گرفته است.
کد خبر: ۶۳۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 15 July 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ شادمهر کاظم‌زاده اظهار داشت: استفاده از نیروهای غیر بومی در شرکت‌ها برای من غیر قابل پذیرش است و در این راستا اگر مسؤولان شهرستان، رسانه‌ها و نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی هماهنگ باشند به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید و با تخریب همدیگر به جایی نخواهیم رسید.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه ان‌جی‌ال دهلران سال‌ها در حد حرف مانده بود گفت: افتخار بنده این است که پروژه‌ای که سال‌ها معطل مانده بوده با پیگیری مصرانه بنده فعال و زمینه اشتغال بیش از یکهزار نفر فراهم شده و تا پایان سال این عدد نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: البته تلاش برای فعال سازی فقط مختص کارخانه گاز مایع دهلران ( NGL3100) نبوده، بلکه برای فعال کردن یا شروع پروژه‌‌های جدید مختلف در تمام حوزه جنوب استان حداکثر تلاش را به عمل آوردم و به عنوان نمونه‌ای دیگر، در پروژه‌ای مهم مثل پتروشیمی دهلران که رها شده بود پیگیری‌ها به ثمر نشست و شروع اولیه را آغاز کرده و با تلاش گسترده‌ای که داشته‌ام امیدوارم حداکثر ظرف دو ماه آینده عملیات اجرایی آن شتاب بگیرد و تعداد نیروی بیشتری در پتروشیمی دهلران نیز مشغول شوند.

کاظم‌زاده تصریح کرد: مسؤولان اجرایی شهرستان وظیفه دارند از همه اهرم‌های قانونی که در اختیار دارند در راستای به کار گیری نیروهای بومی استفاده کنند و در این راستا بنده هم تلاش خواهم کرد که اولویت با نیروهای بومی باشد.

وی ادامه داد: اگرچه از هر فرصتی از حقوق نیروهای بومی حمایت کرده‌ام ولی یک نماینده نمی‌تواند تمام وقت و توان خود را صرف شرکت‌های منطقه در خصوص بکارگیری نیروی بومی وغیر بومی کند، چرا که مسائل متفاوت در حوزه‌های مختلف وجود دارد که باید پیگیری شوند و اگر قرار باشه همه موضوعات را من نماینده پیگیری کنم دیگر نیاز به این همه دستگاه‌های عریض و طویل اداری واجرایی نیست.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره گفت: حجم بالایی از مراجعات مکرر حضوری و تلفنی به بنده بحث اشتغال است و اکثریت خانواده‌ها یک یا چند جوان فاقد شغل دارند و بر اساس آمار 10 هزار نفر بیکار در حوزه انتخابیه وجود دارد هرچند بیکاری تعریف خاص خود را دارد و این آمار می‌تواند متفاوت باشد ولی با راه‌اندازی فقط ان‌جی‌ال دهلران به ازای هر 20 نفر بیکار یک نفر بومی و به اندازه بومی‌ها، غیر بومی نیز مشغول به کار شده است.

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار