با حضور دبیر هیئت صلح و رئیس شورای معتمدین پلیس استان، اختلاف دو خانواده بر اثر قتل در شهرستان ملکشاهی با صلح و سازش خاتمه یافت.
کد خبر: ۶۳۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 15 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، با توجه به وقوع یک فقره قتل در شهرستان ملکشاهی که قاتل پس از ارتکاب قتل با همان سلاح خودزنی و فوت کرده بود و با توجه به اختلاف به وجود آمده بین خانواده های طرفین ، مراتب در دستور کار هیئت صلح شهرستان و استان قرار گرفته و با پیگیری های شبانه روزی نهایتا موفق به صلح و سازش طرفین شدند.

مراسم صلح و سازش با حضور خانواده های طرفین و اعضای هیئت صلح و شورای معتمدین پلیس شهرستان و استان، امام جمعه شهرستان ،فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی شهرستان در حسینیه روستای گنبد پیرمحمد برگزار شد.

در شروع مراسم جبار کارزانی دبیر هیئت صلح و رئیس شورای معتمدین پلیس استان  ایلام گفت: همکاری بزرگان و ریش سفیدان طوایف در سطح استان و گذشت و بزرگواری مردم باعث شده تا هیئت صلح استان با افتخار به عنوان هیئت صلح برتر در سطح کشور معرفی شود و این کار خیر و خداپسندانه همچنان با قوت و با همکاری همه بزرگان و ریش سفیدان در سطح استان ادامه یابد.

در ادامه حجت الاسلام سید عبدالله امینی امام جمعه شهرستان ملکشاهی گفت: بزرگان و ریش سفیدان سرمایه های جامعه هستند که مایه خیر و برکت هر جامعه ای هستند و در جلسات صلح و سازش بین طوائف ما به نقش مثبت آنان پی می بریم و باید قدر آنان را بدانیم .

در پایان با حضور تمامی مسئولان طرفین دعوا صلح و سازش نموده و صلح نامه نیز تنظیم و به امضای طرفین وبزرگان و مسئولان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار