در بازدید از پروژه‌های محور ایلام – مهران صورت گرفت؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بازدید از پروژه‌های راه سازی محور ایلام- مهران (محور اربعین) از همه دست اندركاران توسعه راههای استان از جمله كارگران، رانندگان ماشین آلات سنگین و تمام كسانی كه به هر نحو در جریان عمران وتوسعه استان هستند قدردانی كرد.
کد خبر: ۶۳۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 15 July 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین لطفی به همراه  معاون امور عمرانی استانداری ایلام و مدیركل راه وشهرسازی ضمن بازدید از  پروژه‌های راه سازی قطعات مختلف محور ایلام – مهران از جمله تونل دوم كربلا، محل ریزش برداری كیلومتر ۱۰ این مسیر و ... خاطر نشان كرد: عملیات راه سازی در استان ایلام به خاطر وضعیت جغرافیایی منطقه بسیار پر هزینه و زمان بر بوده و انصافا اداره كل راه وشهرسازی و پیمانكاران مختلف تمام وقت پای كار می‌باشند كه امیدواریم این تلاش تا اربعین سال جاری به نتیجه برسد و همه مسیر به صورت چهار خطه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی از تمامی دست اندركاران این پروژه‌ها از كارفرما و مسئولین و مهندسان گرفته تا كارگران و رانندگان و ... كه در این گرمای شدید شبانه روز در تلاش هستند قدردانی كرد.

مدیركل راه وشهرسازی استان نیز در این بازدید گفت: تمام تلاش ما توسعه راههای استان به ویژه محور ایلام به مهران است و امیدواریم با تامین اعتبار به موقه این مهم در زمان مقرر به سرانجام برسد.

میرجعفریان در خصوص بازگشایی محوراصلی ایلام به مهران كه به علت عملیات چهارخطه و حذف و ایمن سازی ترانشه‌های پر حادثه مسدود شده است گفت: پیمانكار مربوطه با استقرار ماشین آلات سنگین و سه شیفت كاری به صورت شبانه روز در تلاش است تا چند روز آینده مسیر را بازگشایی نماید.

وی افزود: باید در نظر داشت كه حجم عملیات ریزش برداری بسیار زیاد بوده وبا حذف و ایمن سازی این ترانشه‌ها شاهد ساخت یك محور چهار خطه ایمن برای مردم شریف و زائرین عزیز خواهیم بود و از صبر و بردباری همه عزیزانی كه در این مدت به زحمت افتاده‌اند قدردانی می‌نمایم و این مردم عزیز به خوبی می‌دانند كه هدف همه ما توسعه ، رفاه و سربلندی استان و كشور عزیزمان ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار