مدیرکل اقتصاد و دارایی یزد:
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اقتصادی بودن و قناعت گری مردم و صاحبان صنایع این استان گفت: اقتصاد یزد از گذشته های دور تا امروز ، اقتصاد مقاومتی بوده و الگویی در کشور است.
کد خبر: ۶۳۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 15 July 2018

علی نمازی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز یزد با قدردانی از تلاش ها و زحمات مسئولان، مدیران، خبرنگاران و عکاسان این رسانه ملی در انعکاس اخبار و گزارش های بخش های اقتصادی افزود: در سال 90 که ایران در اوج تحریم های آمریکا و استکبار جهانی قرار داشت و در شرایطی که رشد اقتصادی کشور منفی بود؛ رشد اقتصادی استان یزد، رقم مثبتی را تجربه کرد.
وی وضعیت اقتصادی استان یزد را در سطح بسیار خوبی عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی واقعی از این شرایط می تواند زمینه ساز ایجاد امیدواری در مردم استان نسبت به آینده و همراهی با دولت شود.
نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد ، نقش ایرنا و و فعالیت درخشان خبرگزاری جمهوری اسلامی را در اطلاع رسانی دقیق، صحیح و شفاف یادآور شد و گفت: در شرایط خاص بیش از آنکه بخواهیم خبرهای ناامید کننده را منعکس کنیم باید با انتشار خبرهای امیدبخش، شرایط و فضا را برای تصمیم گیری بهتر مسئولان مهیا کنیم و ایرنا تاکنون در این زمینه نقش خوبی را ایفا کرده و رسالت خود را به خوبی انجام داده است.
نمازی از فعالیت شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان نیز خبر داد و تعامل و همکاری بیشتر این بخش ها با رسانه ها به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی را خواستار شد و گفت: مدیران و مسئولان استان باید از ظرفیت های خوب خبری ایرنا که یک ظرفیت بزرگ است به نحو مطلوب استفاده کنند.
وی تأکید کرد: در کنار این اطلاع رسانی های دقیق و امیدآفرین ، عده ای به دنبال حاشیه سازی و ارائه اخبار نادرست هستند که البته آنها زودگذر هستند و با اخبار فنی و علمی و تخصصی که رسانه هایی همچون ایرنا تنظیم می کنند دوامی نخواهند یافت.
سعید نورایمانی، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان یزد هم سیاست گذاری دولت در ساماندهی و شفاف سازی مسایل مالی در سالهای اخیر را خوب و استان یزد را در این زمینه پیشرو توصیف کرد و گفت: دولت تلاش دارد تا منابع مالی طرح های عمرانی و جاری را تامین کند تا فعالیت های دولتی دچار خدشه نشود.
محمد دهقان منشادی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی استان یزد هم فعالیت حرفه ای ایرنا را ستود و تعامل و همکاری این رسانه با مجموعه اداره کل امور اقتصادی و دارایی را خوب ارزیابی و آمادگی خود را برای تعامل و همکاری بیشتر برای اطلاع رسانی این حوزه اعلام کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار