مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تاریخ پرواز کاروان‌های حج تمتع را ۹، ۱۰ و ۱۱ مردادماه جاری اعلام کرد و گفت: تمامی پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی عربستان سعودی و از کرمانشاه به سمت مدینه منوره است.
کد خبر: ۶۳۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 15 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حامد دارابی با اشاره به آغاز هفته حج از برگزاری برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت آن خبر داد.

مدیر‌ حج و زیارت استان کرمانشاه به برگزاری نمایشگاه ویژه حج اشاره و بیان کرد: زائران استان کرمانشاه و دیگر اقشار می‌توانند با مراجعه به سازمان مدیریت حج و زیارت استان از این نمایشگاه بازدید کنند.

تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه حج و زیارت از دیگر برنامه‌های هفته حج در استان کرمانشاه است که دارابی به آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امسال بیش از یک‌هزار و 400 زائر کرمانشاه و استان‌های هم‌جوار از فرودگاه شهید اشرفی به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، گفت: یک‌هزار و 130 نفر از این تعداد در قالب هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تشییع و سه کاروان اهل سنت به عنوان زائران کرمانشاهی مشرف می‌شوند.

دارابی از میزبانی 350 زائر استان‌های هم‌جوار خبر داد و گفت: 160 زائر از استان ایلام و 135 نفر از همدان از فرودگاه کرمانشاه عازم خانه خدا می‌شوند.

این مسؤول تاریخ پرواز کاروان‌های حج تمتع را 9، 10 و 11 مردادماه جاری اعلام کرد و افزود: تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی عربستان سعودی و از کرمانشاه به سمت مدینه‌ منوره است.

وی تصریح کرد: زائران خانه خدا از استان کرمانشاه پنج روز را در مدینه منوره و سپس 28 روز در مکه، مناسک حج تمتع را به جا می‌آورند.

دارابی ضمن آرزوی سلامتی و قبولی طاعات و عبادات برای حجاج، یادآور شد: حجاج 11، 12 و 13 شهریورماه به استان بازمی‌گردند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار