وای به روزی که یک مسئول بی سلیقگی کند و نتواند کلنگ را به اهلش بسپارد ! آنوقت ماجرای در زمین گیر کردن کلنگ برای پروژه ای ۲۰۰ میلیارد تومانی در استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد ، به عنوان طنزی تلخ رقم خواهد خورد! 
کد خبر: ۶۳۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 15 July 2018
شاید بارهای بار در مراسمات کلنگ زنی شرکت کرده اید و می بیند یکی یکی اسم مسئولینی خوانده می شود و در حالی که بر روی اعصاب حاضرین فشار وارد می شود اما دعوت شونده ها با حوصله پس از به دست گرفتن کلنگ و بیان چند دقیقه ای توضیحات و تعارفات بالاخره یک بار کلنگ را به زمین می زنند و کنار می روند تا دیگری هم این افتخار را نصیب خود کند . 
اما این دعوت ها به کلنگ زنی هم خود حکایتی دارد ! مجری ، پیمانکار و یا مسئول دولتی مرتبط با موضوع خوب می داند که برای اینکه بتواند از لابی ها و یا منابع بودجه ای خوبی برای ادامه‌ی کار پروژه برخوردار باشد باید تا می تواند کلنگ را دست به دست کند ! چرا که هر مسئول، نماینده و هر شخصی که کلنگ را بر زمین می زند بلافاصله آن را به تیم رسانه ای خود می دهد و افتخارش را برای خود اختصاص می دهد ! و البته به همین راحتی خود را درگیر این پروژه می بیند!
وای به روزی که یک مسئول بی سلیقگی کند و نتواند کلنگ را به اهلش بسپارد ! آنوقت ماجرای در زمین گیر کردن کلنگ برای پروژه ای ۲۰۰ میلیارد تومانی در استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد ، به عنوان طنزی تلخ رقم خواهد خورد! 
 
طنز تلخ روز کهگیلویه و بویراحمد ! کلنگی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان!
 
لجبازی یک مدیر کشوری کلنگ نزدن یک پروژه ۲۰۰ میلیاردی!؟
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ساخت مرکز تجاری و تفریحی با همکاری سازمان اقتصادی کوثر در مرکز شهر یاسوج را یک موضوع پیچیده دانست و گفت: من شنیده ام چون رئیس بنیاد شهید کشور زمان کلنگ زنی در استان بوده و به کلنگ زنی دعوت نشده، کارشکنی می کند.
عباس نورمحمدی با اشاره به اینکه در ابتدای امر در استان همکاری خوبی با سازمان اقتصادی کشور بخصوص در حوزه صدور پروانه ها و مجوزها نشد، افزود: بعد از آن هم سرمایه گذار طرف قرارداد ما کاهلی کرد و الان این پروژه که قرار بود ۴۰ ماهه تحویل داده شود بعد از حدود دو سال از کلنگ زنی فقط در حد خاکبرداری است.
وی این پروژه را نماد پایتخت طبیعت ایران دانست و تصریح کرد: سرمایه گذاری این پروژه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است و برای بیش از ۲ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم دارد که از همین جا از استاندار، نمایندگان مجلس، شهردار و شورای شهر می خواهم که برای تحقق آن رایزنی کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان اقتصادی کوثر زیرمجموعه بنیاد شهید است و رئیس بنیاد شهید تاکنون برای این پروژه همکاری نداشته است، خاطرنشان کرد: براساس آنچه ما شنیده ایم، رئیس بنیاد شهید کشور چون هنگام کلنگ زنی پروژه در استان بوده و به کلنگ زنی دعوت نشده الان کارشکنی می کند هرچند اگر دعوت نشده از سوی زیرمجموعه خودشان بوده اما این دلیل بی حرمتی به دولت تدبیر و امید و استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نورمحمدی با اشاره به اینکه سازمان اقتصادی کوثر براساس قراردادی که با اداره مستغلات تامین اجتماعی کشور دارند، باید این پروژه را اجرا کنند، عنوان کرد: من به تنهایی نمی توانم کاری بکنم و مسئولان استانی باید این سازمان را متقاعد کنند که به وظایفش عمل کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ardee
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
لعنت به آدم نفهم
وطن دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
مشکا مملکت ما بی مسئولیتی و عدم توبیخ و نترسیدن از عواقب کار خود است. مثلآ همین رریس دولت سابق چه اشتباهات را مرتگب شد. و بیش 850 میلیارد دلار پول صادرات نفت را حیف و میل کرد ولی از هیچ کس وهیچ قانونی نترسید و آخر سر هم عبضو شورای مصلحت نظام شد.و یک حقوق ناقابل هم از مال مردم میگیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار