استاندار ایلام گفت: هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به جوانان استان ایلام وجود ندارد و جوانان با مراجعه به دستگاه های مربوطه می توانند از تسهیلات حوزه توسعه روستایی استفاده کنند.
کد خبر: ۶۳۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 16 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به جوانان استان ایلام وجود ندارد و جوانان با مراجعه به دستگاه های مربوطه می توانند از تسهیلات حوزه توسعه روستایی استفاده کنند.

وی افزود: هیچ راهی برای استخدام دولتی در ادارات وجود ندارد و برون سپاری خدمات و استفاده از امکانات بخش خصوصی راهکار مناسبی در این شرایط است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: بخشداران و فرمانداران با استفاده از توان کارشناسی دستگاه های اداری، پروژه های متعددی را تعریف کنند تا سرمایه گذاران در مسیر سرمایه گذاری راه سهل و آسانتری پیش روی خود ببینند.

وی، توجه به بازار مصرف در تعریف پروژه های تولید خانگی را یکی از ارکان ایجاد اشتغال موفق در استان معرفی کرد و افزود: در حوزه تقسیمات کشوری، برخی از تصمیمات غیر کارشناسی بود که نتیجه آن تصمیمات، کمبود امکانات و نیروی انسانی در کادر ادارات شهرستان های تازه تاسیس است.

وی تصریح کرد: بخش زیادی از مشکلات کمبود نیروی انسانی و امکانات در ادارات استان را می توان با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی حل کرد.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار