سخنی با استاندار ایلام
آقای دشتکی استاندار محترم ایلام نیک میدانیم د رزمان حضور اندک جنابعالی اقداماتی در راستای توسعه استان در دستورکار شما قرار گرفت که مهترین آنها تشکیل کمیته برنامه ریزی استان در شهرستانها برای نگاه عادلانه توزیع اعتبارات ورایزنی گسترده با مسئولان دولتی وغیر دولتی برای جذب سرمایه وسرمایگذار بود اما به راستی مدیران استانی در این راستا چقدرهمگام با برنامه های شما بوده اند ؟
کد خبر: ۶۳۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 16 July 2018

ایلام تابناک ، مجتبی کاور ::قریب به یک سال از حضور قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام می گذرد استانداری که در زمان معارفه خود آب پاکی را روی دست همه مدیران استان ریخت و به آنها گفت دو هفته به من فرصت دهید تا به شناخت از استان برسم و بعد از آن برای دید و بازدید در خدمت شما خواهم بود ودر ادامه سکان داری خود در ساختمان سفید استانداری در دیدار نوروزی با مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: اگر شخص مسئولی در بدنه دستگاه های اجرایی با دولت مشکل دارد، صحیح نیست که همچنان مدیر بماند ودر آن دیدار از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست با بیان عملکرد خود به مردم امید و اعتماد و با رسانه ها تعامل داشته باشند، انتقادات را بپذیرند و در جهت اصلاح آنها حرکت کنند.

جناب استاندار این چند سطر بالا تنها چیکیده ای از صحبت های جنابعالی در جلسات مکرر با مدیران استانی است واگر بخواهیم به صورت کامل به آن پرداخته شود باید سطرهای بیشتری اشاره کرد که در این یادداشت مجالی برای بیان بسیاری از گفته های شما نسیت .

آقای دشتکی : نیک میدانیم درزمان حضور اندک جنابعالی اقداماتی در راستای توسعه استان در دستورکار شما قرار گرفت که مهترین آنها تشکیل کمیته برنامه ریزی استان در شهرستانها برای نگاه عادلانه توزیع اعتبارات ورایزنی گسترده با مسئولان دولتی وغیر دولتی برای جذب سرمایه وسرمایگذار بود اما به راستی مدیران استانی در این راستا چقدرهمگام با برنامه های شما بوده اند ؟

جناب استاندار : در این مدت به اندازه کافی به شناخت از استان ،مدیران کل وفرماندارن رسیده اید ونیک میدانید که در استان تحت مدیریت شما کدام مدیرکار آمد وکدام ناکار آمد است وافکار عمومی چشم به درایت وتدبیر شما دوخته اند تا مدیران نا کار آمد را کنار بگذارید تا زمینه افراد کار آمد برای توسعه ،فراهم شود .

آقای دشتکی متاسفانه برخی از مدیران سالهاست در عرصه مدیریت استان به جای تلاش برای رونق اقتصادی استان وایجاد اشتغال تنها برای بقای خود در مدیریت در تلاش هستند واین خود ظلم آشکار برای توسعه استان است

نماینده عالی دولت تدبیر در استان به راستی وقت آن نرسیده که مدیران ناکارآمد وکسانی که هیچ اعتقادی به برنامه های دولت تدبیر وامید در استان ندارند را کنار بگذارید چرا که ماندن آنها در پست مدیریت در این سالها خود را کار آمد قلمداد می کنند در صورتی که فقط لابی گری ودستان پشت پرده سیاست آنها را نگه داشته است نه توانایی یا کار آمدی آنها، پس انتظار است شما که دارای تجربه کاری زیادی هستید داشته هاوتوانایی های خود را با حفظ این میدان ناکار آمد زیر سوال نبرید .

آقای استاندار برخی از مدیران به جای بررسی مشکلات مردم و پیش برد اهداف دولت در راستای توسعه استان متاسفانه به گرفتن عکس از بازدید های ابتدایی خود اکتفا کردند وبا نشر آن در فضای مجازی در تلاش هستند تا کار آمدی خود را نشان بدهند که این روند با شعارهای دولت وخدمت رسانی به مردم همخوانی ندارد .

آقای دشتکی : ترمیم کابینه مدیران استان امری بسیار ضروری است چرا که اگر قرار بر توسعه استان با این مدیران بود مردم شاهد حداقل پیشرفت در حوزه های مختلف بودند پس تا زمان هست برای توسعه استان و پیاده کردن سیاست های دولت تدبیر و امید، تغییر مدیران را در دستور کار خود قرار بدهید.

جناب مهندس دشتکی در استان مدیرانی وجود دارد که بیشتر بجای کار ، تلاش وتوسعه همه جانبه استان تنها به فکر میز خود با ترفند های مختلف لابی را جایگزین کار خود کرده اند که این روش مدیریت با شعار های دولت تدبیر وامید همخوانی ندارد وانتظار است با تغییرآنها موج امید در دستگا هها برای خدمت رسانی به مردم فراهم کنید

آقای استاندار از دستگاه های اجرایی استان بخواهید تا عملکرد خود و دولت تدبیر وامید در استان را با رسانه ها دارای مجوز وخبرنگاران شناسنامه دار برای افکار عمومی بازگو کنند نه باارسال چند عکس در فضای مجازی به دنبال کلی گویی باشند.

جناب آقای دشتکی آنچه که از شما در استان ایلام یادگار خواهد ماند اقدامات وتلاش های انجام شده در توسعه استان است چرا دیر یا زود به عنوان یک مهمان از این استان خداحاظی خواهید کرد پس برای توسعه استان با هیچ کسی مماشات نکنید چرا که دیار ما همچون دیار شما تشنه خدمت و توسعه است ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
میرزایی
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان در صدر این تغییرات باید باشد‌.چرا تا الان با کمک لابی خود در وزارت( معاون حقوقی وزارت ورزش آقای خادم) و کمک یکی از نماینده‌های استان توانسته میز مدیریت را حفظ کند. رسانه های آزاد و آزاده نباید از پَسرفت ورزش استان در این چهار سال چشم پوشی کنند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
تشکر از سایت تابناک
مصادق واقعی این بحث اداره کل میراث فرهنگی استان است که مدیر نالایق وناتوانی دارد واقدام به لابی گری می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
نههههههههههههههههههههههههه ژن خور .اقازاده .نهاد .مگر می شود مگر داریم ..........................نههههههههههههههههههههههههههههه
كارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
اين استاندار در جهار محال وبختياري ضعيف بود و امار بيكاري بيشترين را داشت.حالا امده تو اون استان بيچاره مردم ايلام
هاشمی
|
France
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
خطاب به نظر میرزایی : بدانید و آگاه باشید که تلاش بی‌امانی توسط برخی برای جایگزینی حیدرزاده با معاونت ورزش اداره آموزش و پرورش ایلام در حال انجام هست که تا چند روزه دیگر قطعی خواهد شد.ای خبرنگاران آزاده قبل از این جابجایی منحوس و رسوایی برای اداره ورزش و جوانان استان،آنرا رسانه‌ای کرده تا همواره با وجدان پاک سر بر بالین ایلام عزیزمان بگذاریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
خیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
باید قانون اساسی از بن اصلاح شود تا این رانت ها جمع شود.
مرتضی عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
با سلام و تحیات؛
"شهید دکتر بهشتی که الگویی برای بنده هم میباشند، فرمودند:
هرکس حرف و قدرت دارد هم دوستان صمیمی دارد هم دشمنان کینه توز"

بااین اسلاف های مدیریتی بکار گرفته شده در استان ایلام و ناکارآمدی های پیرو ؛ همواره روابط ارزشمند تر از ضوابط گردیده است.
ایلام دومین ذخایر نفت و گاز شیرین مرغوب را داراست که طبق برآوردهای اتخاذ شده ، اگر درآمدهای آن ذخایر ( فقط ذخایر حوزه نفت و گاز ) صرف حوزه عمرانی و اقتصادی استان شود ؛ استان ایلام را کشور دبی ثانی تشبیه کرده اند.

اکنون با وجود چنین مدیران و معاونان فیثاغورثی صدرالهیات هایی از مافوق تا مادون همواره باید به حال این استان خرما خورد.

اینجانب اهل یکی از شهرهای استان ایلام و ساکن استان دیگری میباشم ، از دوران دانشجویی تا بحال شاهد بوده ام این اسلاف مدیریتی چه در دوره اصلاحات چه اکنون توسط این مسئولان منصوب در ایلام پایانی ندارد.

"بایستی با وجود چنین مدیران و مسئولینی که فقط حرف های مکتوب توی کتابا رو قرائت میکنند بحال این استان مهم ولی از نظرها غایب ؛ خرما خورد."

باتشکر و احترام مجدد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار