مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:
حاجی زاده با اشاره به بحران های خوزستان افزود: هرکدام از بحران هایی که در استان به وجود آمده، اگر مدیریت نمی شدند، می توانست مشکلات فراوانی را برای مردم استان و کشور به وجود آورد. در خوزستان بسیاری از بحران ها مدیریت و پیشگیری می شوند و حتی به گوش مردم نیز نمی رسند تا شاهد بروز مشکلات برای آن ها نباشیم.
کد خبر: ۶۳۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 16 July 2018
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه هر ۲۴ ساعت در خوزستان یک بحران داریم، گفت: ما نباید اجازه دهیم تا بحران های زیست محیطی در خوزستان به بحران های امنیتی و اجتماعی تبدیل شوند زیرا نمی توان وضعیت معیشت مردم و مسایل اشتغال را نادیده گرفت.
 
به گزارش"تابناک"؛  کیامرث حاجی زاده در جلسه شورای آب و برق استان که امروز، ۲۵ تیرماه در این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان پایه و اساس مملکت است اما استانی است که مشکلات فراوانی در همه حوزه ها دارد و می طلبد تا در این زمینه برای حل مشکلات استان اقدامات و تلاش ویژه ای انجام دهیم.
 
وی با اشاره به بحران های خوزستان افزود: هرکدام از بحران هایی که در استان به وجود آمده، اگر مدیریت نمی شدند، می توانست مشکلات فراوانی را برای مردم استان و کشور به وجود آورد. در خوزستان بسیاری از بحران ها مدیریت و پیشگیری می شوند و حتی به گوش مردم نیز نمی رسند تا شاهد بروز مشکلات برای آن ها نباشیم.
 
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه هر ۲۴ ساعت در خوزستان یک بحران داریم، تصریح کرد: در خوزستان در همه حوزه ها بحران داریم اما با حادث شدن بحران خشکسالی معضلات استان چند برابر شده است. در خوزستان همه پای کار هستند، اما اکنون با توجه به وضعیت استان، شرایط بحرانی است و همه باید مشکلات استان را مشکلات خود بدانند و جزیره ای فکر نکنند.
 
حاجی زاده عنوان کرد: نباید در استان به صورت جزیره ای و بخشی فکر و تصمیم گیری کنیم. نمی توان به یک بخش توجه کرد و بخش دیگر را به طور کامل رها کرد تا نابود شود. ما نباید اجازه دهیم تا بحران های زیست محیطی به بحران های امنیتی و اجتماعی تبدیل شوند زیرا نمی توان وضعیت معیشت مردم و مسایل اشتغال را نادیده گرفت.
 
وی ادامه داد: در سالی که به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده باید به بحث اشتغال توجه ویژه کنیم. نباید به یک بخش توجه و بخش دیگر را نابود کنیم و معیشت مردم به خطر بیافتد. همه مسایل باید باهم دیده شوند و نباید در استان به صورت بخشی عمل شود.
 
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه همه مشکلات شهرستان ها را باهم می بینیم، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی استان خوزستان عدم آمایش سرزمین در این استان است. آمایش سرزمین در خوزستان به خوبی اجرایی نشده و سوء تدبیرها در گذشته به همراه بحران خکسالی و تغییرات اقلیم باعث بروز بحران های کنونی شده است.
 
حاجی زاده گفت: اولویت اول همه پروژه ها در استان آب و برق است. در این زمینه آب شرب مردم دارای بیشترین اولویت است که باید به آن توجه ویژه شود. در این زمینه امسال به فرمانداران اختیار داده شده است تا ۵ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان خود را برای مدیریت بحران در نظر بگیرند تا در زمان هایی که بحران آب و برق به وجود می آید در آن بخش ها هزینه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار