کد خبر: ۶۳۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 18 July 2018
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوذر حسین‌پور در حاشیه بازدید از اراضی کشاورزی کالپوش و میامی اظهارداشت: سنت حسنه زکات سبب رفع بسیاری از مشکلات جامعه می‌شود.
وی کشاورزان استان سمنان را در امر پرداخت زکات پیشگام دانست و با اشاره به افزایش سنواتی پرداخت زکات از سوی کشاورزان سمنانی خاطرنشان کرد: کشاورزان استان سمنان در هر دو بخش زکات مستحبی و واجب در کشور نمونه‌اند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز با اشاره به پیشنهاد رئیس این سازمان مبنی بر برگزاری دوره توجیهی زکات برای کارشناسان پهنه و عاملان زکات عنوان کرد: کار خیر و کمک به دیگران اگر با نیت زکات انجام شود؛ دارای ثواب بیشتری است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی نیز با اشاره به اینکه این شهرستان قطب کشاورزی استان سمنان محسوب می‌شود؛ از فعالیت خوب و مناسب کمیته روستایی زکات در روستاهای میامی خبر داد و افزود: جهاد کشاورزی شهرستان میامی در امر پرداخت زکات در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) ایستاده است.
بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان نماینده ولی فقیه سازمان در دیدار با امام جمعه کالپوش بر ضرورت همکاری دوجانبه در امر زکات تاکید کرد و  امام جمعه نیز در این دیدار از همکاری جهاد کشاورزی استان در امورات مربوط به کشاورزی بخش کالپوش و رسیدگی به مشکلات کشاورزان تقدیر بعمل آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار