ادامه برنامه های هفته بهزیستی؛
در بازدید امروز مسئولان علاوه بر بازید از قسمت های مختلف این مرکز به تماشای تئاتر معلولان ذهنی این مرکز نشسته و در پایان نیز مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۳۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 18 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛در ادامه برنامه های هفته بهزیستی جمعی از اعضای شورای اداری این شهرستان متشکل از مسئولین ادارات ونهادهای بهزیستی، امام جمعه موقت، معاونت فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، بخشدار موگرمون، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیران ارشاد اسلامی و آموزش وپرورش با حضور در مرکز توانبخشی حرفه آموزی بچه های آسمان   و نمایشگاه توانمندی های آنان بازدید کردند.

رضایت مندی مسئولان از یک مرکز توانبخشی در لندهدر بازدید امروز مسئولان علاوه بر بازید از قسمت های مختلف این مرکز به تماشای تئاتر معلولان ذهنی این مرکز نشسته و در پایان نیز مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.

لازم به ذکر است توانمندی بچه های آسمان در این مرکز رضایت بازدید کنندگان را بهمراه داشت و از زحمات مدیر و و مربیان این مرکز تقدیر شد.

گفتنی است در این بازدید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده نیز هدایای نقدی به بچه های مرکز اهدا نمود.

رضایت مندی مسئولان از یک مرکز توانبخشی در لندهرضایت مندی مسئولان از یک مرکز توانبخشی در لندهرضایت مندی مسئولان از یک مرکز توانبخشی در لندهرضایت مندی مسئولان از یک مرکز توانبخشی در لندهرضایت مندی مسئولان از یک مرکز توانبخشی در لندهرضایت مندی مسئولان از یک مرکز توانبخشی در لندهرضایت مندی مسئولان از یک مرکز توانبخشی در لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار