نماینده هویزه و دشت آزادگان:
نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در مجلس گفت: اغلب مردم شهرهای رفیع و بستان در خوزستان دامدار هستند ولی بی آبی آنها را بیکار کرده است.
کد خبر: ۶۳۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 20 July 2018

قاسم ساعدی عنوان کرد: ای کاش استاندار خوزستان نیز در این جلسه حضور می یافت. بحران تعاریف متعددی دارد و از یک شاخصه خاصی بهره مند نیست.

وی افزود: دغدغه ما نباید تنها برگزاری جلسات باشد، حل یک مشکل از ۱۰۰ مشکل یک منطقه باز هم موفقیت است. جلسات برگزار شده باید به نتیجه مثبت و عملی ختم شوند.

ساعدی گفت: چند روزی است که نفس خوزستان گرفته شده و متاسفانه مسئولان، همیشه کشورهای خارجی را مقصر می دانند. واقعیت ها در این حوزه باید به دقت بررسی شود.

وی تصریح کرد: افزایش پدیده ریزگرها به دلیل مدیریت سلیقه ای است. زندگی خوزستانی ها به دلیل مشکلات مدیریتی سخت شده است. رهبری دستور دادند که خوزستان را دریابید اما به رغم سر و صدای زیاد مسئولان، تاکنون مشکلی حل نشده است. همه اقدامات در رابطه با پدیده ریزگردها باید بررسی شود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حدود یک ماه است که دود غلیظ نفس استان را به شماره انداخته است. برخی شهرستان ها روزهای بیشتری با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی گفت: تا این لحظه هیچ گونه بازدید میدانی از تالاب صورت نگرفته است، هیچ راه علاجی نشان داده نشده است. حتی ارتباط درست با کنسول گری عراق بر قرار نشد. این مسئله جای تعجب دارد.

ساعدی تصریح کرد: معیشت مردم رفیع و بستان از طریق دامداری است اما متاسفانه مسئله بی آبی باعث شده تا شغل دامداری از بین برود. از نفرین این مردم محروم باید ترسید.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیمارستان سوسنگرد در اعزام بیماران ناتوان مانده است. چه کسی پاسخگو است.

وی عنوان کرد: وضعیت سد کرخه برای آبیاری زمین های کشاورزی و شرب منطقه مناسب است ولی چرا از این سد آب رهاسازی نمی شود. آب در استان وجود دارد چرا باید با مدیریت غلط مردم را به دشواری انداخت.

ساعدی اظهار کرد: در کمیسیون انرژی که هشت خوزستانی حضور دارد، اعلام شد که در خوزستان قطعی برق نداریم و وضعیت استان ایده آل مطرح شد، نیاز به گزارش های بی اساس نداریم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار