نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به مشکلات موجود جامعه گفت: باید با فساد برخورد قاطع کرد تا ریشه های معضلات جامعه خشک شود.
کد خبر: ۶۳۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 20 July 2018

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: جمهوری اسلامی با داشتن جوانان مومن و متخصص بسیار توانمند است و می تواند همه مشکلات را برطرف سازد.
وی گفت: مدیران و مسئولان برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند منتظر موضوع مذاکره نباشند، زیرا جمهوری اسلامی ایران توانمند است و جوانان مومن، متخصص و کاربلد زیادی دارد.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه باید با اولویت بندی امور مهم و بکارگیری متخصصان، نقشه راهبردی برای سلامت اقتصاد داشته باشیم گفت: از فعالان اقتصادی کمک گرفته شود و از اندیشه های آنان برای رفع این چالش استفاده شود.
وی از مدیران خواست تا به مردم نزدیک تر شوند و حتی اگر مسایل و مشکلات مردم به علت محدودیت ها رفع نشود باید با آنان خوش رفتاری شود.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حل مشکلات همان نقشه راه اقتصاد مقاومتی است که رهبری ترسیم کرده اند، گفت: هم اکنون همه نگاه ها نباید به سمت غرب باشد زیرا که با شرق هم می شود کار کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار