امام‌جمعه فیروزآباد: اسرائیل غاصب تا این لحظه یک کشور بدون شناسنامه جغرافیایی است و در نقشه جغرافیایی جهان ما کشوری به نام اسرائیل نداریم و این کشور را همچنان یک کشور فلسطینی می‌شناسیم.
کد خبر: ۶۳۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 21 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزاله هاشمی‌زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به مسئله طرح معامله قرن از سوی رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ برای حل مسئله همیشگی فلسطین ابتدا داماد یهودی‌الاصل خود را مامور کرد تا با کشورهای عربی هم‌سو با آمریکا، مانند مصر، عربستان و اردن گفت‌وگو و آن‌ها را متقاعد کند تا با اسرائیل کنار آمده و سازش کنند.

وی افزود: در مرحله بعد ماموریت داماد ترامپ مساعد کردن زمینه برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس بود که این مرحله هم انجام شده و هم اکنون سفارت آمریکا در بیت‌المقدس مستقر شده است.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: اسرائیل غاصب تا این لحظه یک کشور بدون شناسنامه جغرافیایی است و در نقشه جغرافیایی جهان ما کشوری به نام اسرائیل نداریم و این کشور را همچنان یک کشور فلسطینی می‌شناسیم.

وی بابیان اینکه ترامپ می‌خواهد مسئله 70 ساله نزاع اعراب و اسرائیل را پایان دهد گفت: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری این معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد و دیر یا زود اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آشوب‌های اخیر عراق بیان داشت: آشوب‌های اخیر در عراق و در استان‌های شیعه‌نشین برپا شده که به طور قطع دست وهابیون عربستان و صهیونیسم پشت این اعتراضات است.

هاشمی‌زاده ابراز داشت: این روزها مردم شیعه عراق با تحریکات وهابیون ابتدا به بهانه قطع آب و برق و سپس مسئله بیکاری و فساد به ناکارآمدی دولت اشاره می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم و دولت عراق باید هوشیار باشند که از عربستان و گروهک‌های سیاسی فریب نخورند و به دنبال بازسازی و نوسازی کشور خود باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار