گذری بر خطبه های نماز جمعه بخش های فارس
کد خبر: ۶۳۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 21 July 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک با اشاره به بروزحوادث زیاد رانندگی ونبود پلیس راهنمائی و رانندگی دراین بخش ونیز فاصله صد و بیست کیلومتری آن با مرکز شهرستان از مسئولان استان خواست برای راه اندازی مرکزراهنمائی ورانندگی اقدام کنند.

************************************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان گفت: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی گویای آن است که آنچه باعث شده در ۴۰ سال گذشته دشمنان ملت نتوانند اندیشه‌های خود را غالب کنند وجود رهبری آگاه و شجاع در جامعه بوده است

 

*****************************************************************
حجة الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با قدردانی از حضور مسئولان شهرستان بین مردم گفت: این کارو شنیدن مشکلات و پاسخ به سؤالات، موجب دلگرمی مردم می‌شود و لازم است مسئولان این گونه برنامه‌ها رامستمر دنبال کنند.

 

***************************************************************
حجت الاسلام وفادار امام جمعه موقت خشت، با اشاره به تحریم‌ها و تهدید‌های جدید دشمنان به ویژه آمریکاعلیه کشورمان گفت::۴۰ سال انواع فشار‌ها را بر ملت ما تحمیل کرده اند و با هوشیاری و بصیرت مردم، نتوانستند به اهداف خود برسند.

 

***************************************************************
حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان بر تلاش مسئولان برای جلب رضایت مردم تاکید کرد و افزود: ناکامی توطئه‌های دشمنان ناشی از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف بوده است.

 

******************************************************************
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: با توجه مسئولان به اجرای رهنمود‌های رهبر انقلاب شاهد رفع مشکلات معیشتی مردم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار