معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از برخورد جدی با نانوایی های متخلف در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 21 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، مهدی شریفی در جریان بازدید از نانوایی های شهر ایلام که با حضور معاونین فرماندار و برخی از مسئولان انجام شد، اظهار داشت: تهیه نان سالم و با کیفیت یکی از کمترین انتظارات مردم است و دستگاه های مرتبط با این حوزه از جمله صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل غله ، تعزیرات حکومتی، اماکن و اتحادیه خبازان باید به طور ویژه بر این صنف نظارت کنند.

وی بیان داشت: با توجه به ممنوعیت استفاده از برخی افزودنی های غیر مجاز در تهیه این محصول، برخی واحدهای نانوایی اقدام به استفاده از این مواد می کنند که به شدت مضر و تهدید کننده سلامت افراد جامعه خصوصا خردسالان است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص افزودنی های نان تصریح کرد: در صورت احراز استفاده از این مواد در نان های تولیدی، این سازمان بطور جدی با آن واحد برخورد خواهد کرد.

وی بیان داشت: یکی دیگر از موضوعات قابل توجه در بررسی نانوایی ها، رعایت بهداشت فردی و محیط است که در گشت های مشترک این سازمان با مراکز بهداشتی مورد توجه قرار می گیرد.

شریفی در پایان از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه های عدم رعایت بهداشت، کم فروشی، تعطیلی غیر مجاز و عدم کیفیت مناسب نان، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند تا بازرسان سازمان در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار