استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به قدمت صنعت نساجی در استان یزد گفت: این صنعت باید در تک‌تک خانه‌های یزد احیا شود.
کد خبر: ۶۳۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 21 July 2018

به گزارش تابناک یزد، محمود زمانی قمی، ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امروز همه صاحبان صنایع باید احساس کنند که دولت با تمام قدرت در کنار آنها است و مشکلات آنها را حل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه قرار است یک رابط ارزی با معاونت بانک مرکزی در یزد و در بین صنعتگران حضور پیدا کرده و مشکلات را با کمترین نامه نگاری و کمترین زمان حل و فصل کنند، افزود: البته بسیاری از مشکلات مطرح شده در تمام کشور وجود دارد که لازم است با سرعت حل و فصل شود.

بنا به گزارش خبرگزاری مهر، زمانی قمی همچنین تاکید کرد: همه باید اراده‌ای جدی داشته باشیم تا صنعت نساجی استان یزد دوباره احیا شود و زمانی برسد که مردم برادی دین نساجی به یزد بیایند.

وی تصریح کرد: متاسفانه اکنون پوشاک تولیدی در استان یزد به مهران می‌رود و با مارک ترک به خودمان باز می‌گردد و باید از این روند به سرعت جلوگیری شود.

زمانی خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از مدیران استان نباید اجازه دهند مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی روی زمین بماند همه و باید برای تحقق آنها عزم جدی داشته باشیم و حداقل در زمینه صنعت نساجی باید تلاش کنیم تا به زودی تک‌تک خانه‌های یزد دوباره به سمت نساجی روی بیاورند.

استاندار یزد همچنین با اشاره به راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه و فروش صنایع دستی و نساجی در ایام خاصی از سال بیان کرد: البته این اقدام خوبی بود اما از سوی دیگر جفا در حق کسبه خرده‌فروشی است که در طول سال کار کرده و مالیات پرداخت می‌کنند و حالا که چشمشان به شب عید است تا درآمدی کسب کنند، بازارچه‌های موقت بازار آنها را کساد می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فشار روی تولیدکننده و کارآفرین درست نیست، تصریح کرد: یک بنگاه اقتصادی مولد زمانی می تواند مالیات خود را پرداخت کند که تولید داشته باشد اما اگر نتواند تولید کند و ورشکسته شود، هم خودش درآمد ندارد و هم نمی تواند مالیات خود را به دولت پرداخت کند بنابراین تلاش ما باید رفع مشکلات تولیدکنندگان داخلی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار