استاندار فارس:خطاب به مدیران رسانه ملی عنوان کرد: فقط به مردم توجه شود و رسانه ملی باید نقش آفرینی کند؛ به تنهایی وظیفه دارید زمینه امیدواری را فراهم کنید.
کد خبر: ۶۳۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 21 July 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل تبادار ظهر شنبه در آیین اختتامیه همایش تخصصی تبیین سیاستها و اقدامات رسانه ملی در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به میزبانی مرکز فارس، افزود: رسالت رسانه ملی را سخت و خطیر دانست و افزود: اشراف به تمام زوایایی جامعه از وظایف کارشناس های رسانه است.
وی با بیان اینکه اولین نظام سیاسی کشور در سرزمین فارس شکل گرفت، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید مراوده بین المللی اتفاق افتاد و اهل گفت و گو نبودن ما به وسیله برجام با دنیا را نقش بر آب کرد.
استاندار فارس تاکید کرد: مراوده بین المللی منافعی هم در راستای برجام برای کشور به همراه داشته است.
وی اضافه کرد: امروز محافل بین المللی واقف هستند که نظام جمهوری اسلامی با دنیا تعامل کرد و کسی که خلف وعده کرد آمریکا بود؛ ناظران شاهدند که راهکار بزرگتری را در اجتماع دنبال می کنند و قبل از اینکه نظام و دولت را نشانه رفته باشند، مردم را نشانه گرفته اند.
تبادار با اشاره به اینکه رسانه های ماهواره ای دنبال این هستند که یک پارچه بودن ایران را تهدید کنند، تصریح کرد: ما در دفاع خود استعدادهایمان را برجسته می کنیم و کمک می کنیم زمینه دفاع را فراهم کنیم؛ ۸ سال دفاع مقدس بهترین ملاک قوه دفاعی ماست.
وی افزود: قطعا دشمن این جنگ روانی را در زمینه های دیگری دنبال می کنند و امروز کوچکترین مسایل داخلی را برجسته می کنند.
استاندار فارس اعلام کرد: امروز در جمع شما اصرار داشتم حضور داشته باشم زیرا کار شما سخت تر از همه زمان هاست بنابر این فارغ از همه سلایق و تفکرات وحدت کشور را در اولویت قرار دهید.
وی خطاب به مدیران رسانه ملی عنوان کرد: فقط به مردم توجه شود و رسانه ملی باید نقش آفرینی کند؛ به تنهایی وظیفه دارید زمینه امیدواری را فراهم کنید.
تبادار افزود: حتما با نگاه به کاستی ها و تذکر دلسوزانه به مسئولان برای اصلاح امور اقدام شود و باید گفت رسانه ملی امید را در جامعه پمپاژ کند.
استاندار فارس در عین حال تصریح کرد: سخت از عملکرد و رفتار صدا و سیما راضی هستم.
وی اضافه کرد: در مجموع از این رسانه در استان فارس در حوزه های فرهنگی مذهبی عمرانی و سیاسی ابراز رضایت می کنم.
همایش دو روزه تخصصی تبیین سیاستها و اقدامات رسانه ملی در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به میزبانی مرکز فارس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار