دستان کوچکی که آستین همت را بالا زدند تا در گرمای داغ و طاقت فرسای تابستان دهلران گرمی مهر و محبت را به آینده سازان جامعه اهداء کنند.
کد خبر: ۶۳۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 22 July 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سه هزار دانش آموز در قالب طرح اردوهای دانش آموزی طرح هجرت 120 فضای آموزشی را در استان را برای سال تحصیلی جدید بهسازی و ترمیم می‌کنند.

و دستان کوچکی که آستین همت را بالا زدند تا در گرمای داغ و طاقت فرسای تابستان دهلران گرمی مهر و محبت را به آینده سازان جامعه اهداء کنند.

با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر مهربانی، مسؤولیت‌پذیری و مشارکت در عمران و آبادانی جامعه را تمرین کرده و در این راه توفیقات بسیاری را کسب کرده‌اند.

 

یکی از دانش آموزان شرکت کننده در طرح گروه‌های جهادی هجرت در این باره گفت: یا علی گفتیم و عشق آغاز شد و خدمت به همنوعان و هموطنانمام و هم کلاسی‌ها و جامعه عشق به همه خوبی‌هاست.

مسعود اظهار داشت: من و هم کلاسی‌هایم آستین همت را بالا زده‌ایم تا بتوانیم خدمت کوچکی به دانش آموزان ارائه کنیم.

وی ادامه داد: ما سختی این کار را در شرایط گرمای شدید دهلران با جان و دل می‌خریم تا بتوانیم گامی کوچک برای هم کلاسی‌های خود برداریم.

یکی دیگر از دانش آموزان شرکت کننده در طرح اردوهای جهادی هجرت گفت: با شرکت در این فعالیت جهادی تجربه‌های بسیاری کسب کرده و اصلا احساس خستگی نمی‌کنیم.

مریم اظهار داشت: در این کار تمرین و تجربه می‌کنیم که چگونه در آینده کشورمان را بسازیم.

وی ادامه داد: با شرکت در این طرح‌ها علاوه بر غنی سازی و پر کردن اوقات فراغت، حرفه‌ای را یاد گرفته تا در آینده بتوانیم از آن استفاده کنیم.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در این باره گفت: شرکت دانش آموزان در اجرای طرح‌های جهادی هجرت تاثیر به سزایی در روحیه آنان دارد.

سردار سید صادق حسینی اظهار داشت: روحیه مشارکت و ترویج فرهنگ جهادی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح‌ها در کنار فعالیت‌های عمران و آبادانی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه دانش آموزان و دانشجویان و جوانان استان ایلام استقبال مطلوبی برای اجرای طرح‌های جهادی داشته که قابل تحسین است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این باره گفت: امسال مصمم هستیم بیش از سه هزار نفر از دانش آموزان در سراسر استان ایلام را در اجرای طرح‌های اردوهای جهادی طرح هجرت به کار گیریم.

جمال شاکرمی اظهار داشت: این تعداد دانش آموزان قرار است 120 مدرسه را برای شروع سال تحصیلی جدید مرمت و آماده سازی کنند.

وی ادامه داد: در این طرح 20 روزه 85 نفر از دانش آموزان بسیجی تعداد 10 باب مدرسه را در زمینه رنگ‌کاری لکه‌گیری و نقاشی و تعمیر میز و صندلی مرمت و بازسازی می‌کنند.

امسال و در فصل تابستان نظیر این طرح در مناطق موسیان و پهله زرین آباد و سراب میمه با شرکت بیش از 70 دانش آموز بسیجی اجرایی و محقق می‌شود.

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار