رئیس پلیس آگاهی استان قزوین خبر داد:
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل چک به مبلغ 900 میلیون ریال از چند شهروند قزوینی کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 22 July 2018

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در قزوین

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ آرش مرادی اظهار کرد: در پی وصول چندین شکایت به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری میلیونی از شهروندان توسط فردی از طریق جعل چک، موضوع شناسایی و دستگیری کلاهبردار با تشکیل کارگروهی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات لازم و همچنین اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی متهم را در شهر اقبالیه قزوین شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی کارآگاهان و مواجه با ادله متقن پلیس و مواجه حضوری با شاکیان به جعل چک و کلاهبرداری از 3 شهروند جمعاً به مبلغ 900 میلیون ریال اعتراف کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع و در انجام معاملات قبل از پذیرش چک از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنند.

مرادی در پایان تصریح کرد: شهروندانی که با این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرارگرفته‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی استان واقع در جنب آستان مقدس امامزاده حسین (ع) مراجعه و موضوع را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار