عضوء شورای شهر قزوین:
عضو شورای شهر قزوین گفت: هر کس بخواهد در شورا و شهرداری پایش را کج بگذارد به مردم معرفی می کنیم و با کسی رودر بایستی نداریم.
کد خبر: ۶۳۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 22 July 2018

مهدی عبدالرزاقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار مردم برگزار شد اظهار کرد: هر کس وارد کار سیاسی می شود باید مقاوم باشد و جسارت داشته باشد و با یک حرکت از میدان خارج نشود.

وی با انتقاد شدید از کسانی که با بد اخلاقی در فضای مجازی در صدد تخریب شخصیت نمایندگان منتخب مردم در شورا هستند گفت: گفته اند که ما به باغستان چشم طمع دوخته ایم و می خواهیم آن را تفکیک کرده و بفروشیم در حالی که با قاطعیت اعلام می کنیم در هیچ دوره ای مانند این شورا در صیانت از باغستانها توجه نشده است.  

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اگر همه امور دست ما باشد مطمئن باشید نمی گذاریم حتی یک درخت قطع شود و امروز آمادگی داریم جریمه قطع درخت را چند برابر کنیم تا همه بدانند ما در صیانت از باغستان جدی هستیم.

عبدالرزاقی اضافه کرد: گفته اند اعضا شورا تعداد ۳۰۰ نفر از بستگان خود را در شهرداری استخدام کرده اند در حالی که در سال ۹۶ در دوران شهرداری سابق در مدت ۱.۵ ماه تعداد ۵۸ نفر استخدام شدند و کسی اعتراض نکرد.

وی ادامه داد: شهرداری در دوره قبل ۷۰۰ هزار دلار بدون مجوز شورای شهر برای برخی مراجعات به سازمان ملل هزینه کرده و این مبلغ در مدت یک ماه هزینه شده و یا به حساب برخی افراد واریز شده و هیچ دستاوردی برای استان نداشته و با یک پوشه هزاران دلار معلوم نشد به کجا رفت و شهردار سابق میلیاردها تومان بدون مصوبه هزینه کرد و کسی اعتراض نکرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم و به مردم اطمینان می دهیم اگر تخلفی در شهرداری صورت بگیرد و یا خارج از قانون مصوبه ای عمل شود به همه اعلام می کنیم.

وی گفت: هر کس بخواهد در شورا و شهرداری پایش را کج بگذارد به مردم معرفی می کنیم و با کسی رودر بایستی نداریم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار