خبرها از شهر مرزی مهران گویای تلاش یکی از اعضای شورای شهر مهران برای سوء استفاده از جایگاه خود وبهره وری از این جایگاه به نفع اعضای خانواده وبستگانش حکایت دارد.در تلاش های پنهان ونهان این عضو شورای شهر پکیجی از سوء استفاده و رانت مشهود است .
کد خبر: ۶۳۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 22 July 2018

تابناک ایلام::همه ما ایرانی ها از مسئولین تا مردم به یک درک مشترک رسیده ایم که کشور در شرایط حساسی قرار گرفته است .دشمنان کشور از یک سو با تحمیل تحریم های اقتصادی در صدد ایجاد مشکل برای کشور هستند تا ازاین طریق با افزایش نارضایتی ها ،مردم را در مقابل سیاستهای کلان نظام قرار دهند.

در دیگر سو نیز مسئولینی قرار دارند که با نمایش ناکارآمدی ،کم کاری و مهمتر از همه رانت بازی وانوع واقسام سوء استفاده از جایگاه ومسئولیت درست در مسیر خواست دشمن حرکت کرده و نقش کاتالیزور ر ابرای اجرای برنامه های آنان در داخل بازی می کنند.

در شرایطی که تمامی مسئولین ارشد کشور ،خصوصا روسای سه قوه تمامی هم وغم خود را بر افزایش اعتماد عمومی بعنوان پشتوانه استراتژیک نظام قرار داده اند ،اما گاها خبرهای نگران کننده وقابل تاملی  از سو استفاده برخی مدیران وآقازاده گان از جایگاه ها و تضییع حقوق عمومی از سوی آنان منتشر می شود .خبرهایی که گویای حرکت دانسته یا نادانسته این طیف در میدان مخالفین است.

هرچند این گونه تصور می شود که رسانه ها باید بمنظور کاهش التهاب فضا در شرایط حساس کنونی بکاهند ،اما نپرداختن رسانه های داخلی  به موضوعات مهم نظیر اختلاس سوء استفاده مسئولین فضا را برای شانتاژ خبری رسانه های فرامرزی و بازی با افکار عمومی بازتر نموده وبر بغرنج شدن اوضاع خواهد افزود.

ازاینرو لازم است رسانه ها بعنوان چشمان بیدار افکار عمومی اوضاع را رصد وهرگونه سوء استفاده احتمالی از پست وجایگاه ها و تضییع حقوق عمومی را در معرض دید همگان قرار دهند ،بی شک شکل گیری چنین رویه ای ضمن کمک به افزایش اعتماد عمومی ،مدیران را در اتاق های شیشه ای قرار خواهد داد.

برهمین اساس و بدنبال عزم این رسانه در افزایش انتقال خبرهایی از این دست ودرراستای کمک به شفاف سازی و همچنین ایجاد مانعی بزرگ در مقابل سوء استفاده گران ،ضمن رعایت شان وجایگاه افراد حقیقی وحقوقی و ملحوظ داشتن حقوق شهروندی ،مبادرت به انتشار خبر سوء استفاده احتمالی مسئولین خواهد نمود.

خبرها از شهر مرزی مهران گویای تلاش یکی از اعضای شورای شهر مهران برای سوء استفاده از جایگاه خود وبهره وری از این جایگاه به نفع اعضای خانواده وبستگانش حکایت دارد.در تلاش های پنهان ونهان این عضو شورای شهر پکیجی از سوء استفاده و رانت مشهود است .

شنیده ها حاکیست دادماد محترم این عضو از برکات برادر خانم بی نصیب نشده تا بواسطه رانت ایشان پیمانکاری اجاره کمپهای مسکونی  شهرداری در جنب میدان شهدای این شهر را از آن خود نماید .تاازاین طریق بدلیل عدم رعایت نرم های قانونی  سود سرشاری به جیب بزنند.

البته باید اعضای شورای شهر وشهرداری مهران با شفاف سازی هر چه بیشتر، شایبه واگذاری غیر قانونی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی به فرد خاصی را از اذهان مردم پاک کنند.

این رسانه آماده انتشار پاسخ شهرداری وشورای شهر مهران به این خبر درراستای شفاف سازی موارد مطروحه می باشد. انتظار می رود همسو با حرکت در مسیر شفاف سازی ها ،دستگاههای نظارتی بارصد موضوع ،پرده از صحت وسقم ان بیافکنند!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
قراداد واگذاری بیلبوردهای تبلیغی شهر مهران از قرارداد ترکمنچای هم بدتره .چون براساس قرارداد یک سال فبل از مناقصه واگذار کردن باهمون متن و باهمان قیمت قبلی اون هم برای مدت نامعلوم .هرکس هم مراجعه می کنه برای این موضوع با جواب محرمانه هست یا ما خبر نداریم مواجه میشه توسط شهرداری وشورا شهر
قیطول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
شورا مساوی زد و بند..یک نفر بگو کارش برای خداست.قبلا یک شهردار برد و خورد و سفارش کرد.الان گروه و چند نفری زحمت می کشند.. البته از نیروهای مخلص عذر میخواهم.چون نیروی خدوم دارند‌اما خیلی قلیل هستند
چوار نیوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
جناب شهردار و شورای شهر ۵میلیارد عوارض پتروشیمی کجا هزینه کردن.از پارک لاله چه خبر ..بدون تشریفات قانونی واگذار کردن خلاف.سازمان بازرسی انتظار بررسی داریم.چوار ایوان دوم ...۵میلیارد عوارض کجاست..جناب نادر خاکی عضو محترم شورا انتظار به نتیجه رسیدن داریم.مهندس مردمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
درود بر امثال اسماعیلی با غیرت.رای مردم حلالت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
جناب اسدی با قلم وزین لطفا مطلبی راجع به عوارض میلیاردی اخذ شده از پتروشیمی چوار بنویسید.ما انتظار بحق بحث از اهل رسانه داریم
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
ما مردم دادستانی مثل آقای بهادری نیاز داریم.سازمان بازرسی و دست اندرکاران و بازرسان ان اداره دست مریزاد.بخدا بخدا شورا و شهرداران حساب کار آمد دستشان.حداقل شب بی خیال نمی خوابند.و به کار و تصمیمشان فکر می کنند.انتطار بی جایی از سازمان بازرسی نیست.مدیر کل و شهرداران و شوراها.بدانند چشم وگوش نظام رصدشان میکنند
بی خیال مردم چوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
مردم شهر ما دیدند اعضا شورا زمین های مردم عین گوشت نذری بین خود تقسیم کردن.جناب شهردار آنزمان از اعضا بودن.پاک پاک استفاده نکردن.اما الان کاش بگویند کی ها بردن .ایشان قاطعانه بگویند چند نفر و چند نفر کارمند شهرداری زمین بروند.حتی کارمند محترم دو طبقه ساختمان درست کردم.امضا محفوظ بودن. جناب اسدی ما مردم چکار میشه برعلیه ان شوراها اعلام جرم کنیم زمین های مردم بردن.بابت تفکیک زمین های مردم بدبخت.لطفا مصاحبه ای تدارک ببینید راجع به شورای شهر چوار و فعلا عوارض میلیاردی پتروشیمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
شما که هنوز نمیدانی کمپ گردشگری مال میراث فرهنگی و گردشگریه نه شهرداری و مزایدش و واگزاریش از سوی اداره کل میراث فرهنگی در سال ۹۵بوده بی خود میکنی بدون تحقیق با ابروی مردم بازی میکنیدشهرداری فقط با توجه به واگزار ی زمین توی درامد شریکه نه مزایده و واگزاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار