فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت: ۴۴ مدرسه در ثلاث‌باباجانی در حال ساخت است که در مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۳۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 22 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛صادق خدادادی  اظهار داشت: 44 مدرسه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی با کیفیت و معماری و مشخصات فنی و به روز در حال ساخت است و در زمینه فضاهای آموزشی در مهر ماه امسال در این شهرستان مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اکنون بسیاری از مدارس در شهرستان به بهره‌برداری رسیده است و عنوان کرد: تعدادی از استان‌ها از جمله هرمزگان و ایلام برای ساخت مدارس در ثلاث‌باباجانی به عنوان استان معین انتخاب شده‌اند و در حال فعالیت هستند.

فرماندار ثلاث‌باباجانی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این زلزله باید به فرصت تبدیل شود گفت: کمتر از 44 مورد مدرسه در زلزله دچار آسیب شد اما به دلیل استقبال خیران مدارسی که فرسوده بودند نیز در دستور نوسازی قرار گرفتند.

خدادادی با اشاره به اینکه در بازسازی واحدهای زلزله‌زده دو ستاد معین استان کردستان و کرمانشاه در ثلاث‌باباجانیسنیم، مستقر شده‌اند افزود: با وجود اینکه این شهرستان طبیعت ناهمگون و خشنی دارد و صعب‌العبور است بازسازی واحدها پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه این شهرستان نسبت به برنامه زمانبندی رشد قابل توجهی داشته است اظهار کرد: در بخشی از منطقه که از نظر راه دسترسی بسیار صعب‌العبور بوده است مشکلاتی به دلیل عدم رغبت پیمانکاران بخش خصوصی وجود داشت که با تدابیر اندیشیده شده و تخصیص ماسه رایگان برای هر کدام از واحدها مشکل رفع شد.

خدادادی درباره کشتارگاه تازه‌آباد گفت: با توجه به اینکه کشتارگاه شهرداری تازه‌آباد در زلزله تخریب شد و وجود کشتارگاه از خواسته‌های عمومی این منطقه است بنابراین از محل اعتبارات زلزله بیش از پنج میلیارد تومان به منظور بازسازی زیرساخت‌های شهرداری تازه‌آباد تخصیص یافت که امید داریم عملیات ساخت این کشتارگاه به زودی آغاز شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار