مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۶۹ شغل جدید در سامانه رصد استان کرمان در سال جاری ثبت شده است گفت: اشتغال ایجاد شده در استان تاکنون عدد مناسبی نیست.
کد خبر: ۶۳۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 22 July 2018

رضا اسماعیلی پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد اظهارداشت: هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در سال 97 برگزار می‌شود و برنامه اشتغال استان در این جلسه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال 96 بیش از 39 هزار شغل جدید در سامانه رصد ثبت شد که تعهد استان 36 هزار شغل بوده است گفت: در سال 97 قرار است 35 هزار شغل در استان ایجاد شود که مجموع شغل ایجاد شده تاکنون دو هزار و 469 شغل است که عدد مناسبی نیست.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد تعهد شغل 4 هزار و 500 شغل کرده است بیان کرد: میزان اشتغالزایی به تفکیک ادارات که تعهد کردند احصا شده است.

وی با بیان اینکه تعهد شغل شهرستان کرمان برای سال 97 بیش از 6 هزار و 700 شغل است گفت: از این میزان تعهد اشتغال تاکنون 277 شغل در شهرستان کرمان ایجاد شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه شهرستان کوهبنان تعهد 437 شغل در سال جاری را داشته است افزود: شهرستان کوهبنان کمترین تعهد اشتغالزایی در استان را داشته که تاکنون برای 40 نفر شغل ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار