مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اعلام کرد
مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: در زلزله کرمانشاه بیشتر آسیب‌ها به خاطر بافت فرسوده بوده است که این 40 درصد در روستاها را با وام‌های بلاعوض و همچنین کمک خیرین و کمیته امداد بازسازی خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۳۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹ 22 July 2018

به گزارش تابناک قم، ابراهیم بازیان ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، با بیان اینکه کمیته امداد چندسالی است در حوزه توانمندسازی بخصوص در مسکن فعالیت دارد، گفت: تجربه نشان داده است اگر در ارتباط با مسکن افرادی که بدمسکن و بی مسکن هستند، بهبودی صورت گیرد بخصوص در مناطق محروم و روستاها، می‌توانیم تغییراتی را در احوال مددجویان مشاهده کنیم.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به اینکه بخش عمده مددجویان در بخش مسکن روستایی هستند، اظهار کرد: در بخش روستایی حدود60 درصد مسکن‌های فرسوده بازسازی شده است که با بلایای طبیعی تخریب شده بودند.

وی با اشاره به اینکه در زلزله کرمانشاه بیشتر آسیب‌ها به خاطر بافت فرسوده بوده است، اظهار کرد: ما افتخار داریم که این 40 درصد مسکن‌های فرسوده در روستاها را با وام‌های بلاعوض و همچنین کمک خیرین و کمیته امداد، بازسازی کنیم.

بازیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با مقاوم سازی مسکن‌های روستایی، ادامه داد: امسال در کمیته امداد قصد داریم حدود 30 هزار مسکن را تحویل دهیم که بخش عمده آن در بخش روستایی است.

وی با بیان اینکه این اقدامات بدون کمک خیرین و دولت امکان پذیر نیست، گفت: در سال قبل با مشارکت مددجویان، خیرین، کمیته امداد و دولت، مسکن‌هایی خریداری و به مددجویان تحویل داده شده است.

بازیان با اشاره به سخنان رهبری با مضمون اینکه صدقات را در جاهایی خرج کنید که ماندگار باشد، اظهار کرد: مسکن از موقعیت‌هایی است که ماندگار می‌شود و ما در استان قم قصد داریم که مشکل مسکن روستایی را حل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار