مدیرعامل کارخانه آب زلال طبیعی رودان؛
مدیرعامل کارخانه آب زلال طبیعی رودان، گفت: قیمت تهیه بطری آب و درب یکبار مصرف آن جدا از سایر هزینه کارگر و کارخانه، روند صعودی در پیش گرفته است و تعادل میان هزینه و درآمد را نامتعادل کرده است.
کد خبر: ۶۳۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶ 23 July 2018

به گزارش تابناک هرمزگان ،حیدر باختری طی گفت‌وگویی با ایسنا، در رابطه با کارخانه آب زلال طبیعی رودان، گفت: این کارخانه در سال 88 با سرمایه 750 میلیون تومان در شمال رودان با هدف تأمین آب بهداشتی و با کیفیت مردم استان هرمزگان احداث شد اما در سال 88 مبلغ 57 میلیون تومان صرف نصب فیلتراسیون از نوع مرغوب در کارخانه آب زلال طبیعی رودان گشت، و همچنین این تنها کارخانه تولید آب معدنی در مناطق جنوبی همجوار خود است ، که لوله‌هایش از جنس استیل بوده و این خود به تنهایی کیفیت و بهداشت آب مصرفی را ارتقا می بخشد.

وی بیان کرد: کارگران در این کارخانه موظف به پوشیدن دستکش یکبار مصرف، استفاده از ماسک هستند، همچنین بطری‌های آب قبل از استرلیزه شدن در کارخانه، در سالنی مجزا توسط کارگران شست و شو می‌شوند، در واقع عمل تمیز کردن بطری قبل از پر شدن دو بار انجام می‌شود، در صورتی که این فرایند در کارخانه‌های دیگر اجرا نمی‌شود.

باختری تصریح کرد: کارخانه آب زلال طبیعی رودان، دارای املاح کلسیم، سدیم، منیزیم، کلراید و سایر مواد مفید معدنی با آنالیز بالا و بدون افزودن مواد شیمیایی است، همچنین در این کارخانه زمینه اشتغالزایی 150 نفر فراهم شده است.

مدیرعامل کارخانه آب زلال طبیعی رودان گفت: خوشبختانه ما توانسته‌ایم آب زلال طبیعی این شهرستان را با بهترین کیفیت و آنالیز بالا، به شهروندان هرمزگانی تحویل دهیم.

وی افزود: با توجه به بالا رفتن قیمتها و تورم، مشکلاتی نظیر بالا رفتن کرایه حمل و نقل آب معدنی از کارخانه به نمایندگی‌ها( قیمت قبل 60 هزار تومان، قیمت جدید 120 هزار تومان) در سراسر استان، تهیه درب بطری از خارج از کشور( شهر دبی)، ( قیمت قبل 55 تومان، قیمت جدید 150 تومان) و از طرفی پایین بودن نرخ فروش آب معدنیها در نمایندگیهای فروش، رغبت و انگیزه کار را تا حد قابل توجه‌ای برای مدیران و قشر زحمتکش کارگر از بین برده است.

باختری اظهار کرد: قیمت هر بطری آب معدنی 2150 تومان هزینه در بر دارد، در صورتی که این بطری به دست مشتری 1300 تومان می‌رسد، اگر مسوولین مربوطه راه و چاره‌ای برای حل مشکلات ارایه شده نیندیشند، با توجه به تورم و هزینه‌های سرسام آور کارخانه، نه تنها ما بلکه هیچ کارخانه‌ای که در زمینه تولید و توزیع آب معدنی در استان هرمزگان فعالیت دارد، قادر به ادامه این روند نیستند.

مدیرعامل کارخانه آب زلال طبیعی رودان بیان کرد: در رابطه با مشکلات و موانع به وجود آمده بر سر راه، صحبت هایی با معاون حمایت از مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در راستای بالا بردن قیمت ها انجام شده است که جواب قانع کننده‌ای دریافت نکردیم.

وی در ادامه در خصوص پاسخ معاون حمایت از مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در راستای بیان مشکلات نرخ پایین قیمت آب معدنی رودان، افزود: چون قیمت پایه آب معدنی رودان از ابتدا با قيمت پايين در خدمت شهروندان قرار گرفته است، ما فقط 10 درصد بیشتر نمی‌توانیم قیمت آن را افزایش دهیم.

باختری در پایان خاطر نشان کرد: این در حالی است که قیمت تهیه بطری آب و درب یکبار مصرف آن جدا از سایر هزینه کارگر و کارخانه، روند صعودی در پیش گرفته است و تعادل میان هزینه و درآمد را نامتعادل کرده است./انتهاي پیام

 

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار