مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به آغاز هفته ملی مهارت از امروز (31 تیرماه)، برنامه‌های این هفته در خوزستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۳۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 22 July 2018

عبد‌النبی سواعدی اظهار کرد: هفته ملی مهارت از 31 تیرماه تا ششم مردادماه خواهد بود که اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان برنامه‌های مختلفی در این هفته خواهد داشت.

وی افزود: زنگ آغازین هفته ملی مهارت امروز در مرکز آموزش امام علی اهواز و با حضور خدام حرم امام رضا و دکتر طاهری ریيس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور نواخته شد. دکتر طاهری امروز از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های حاشیه شهر اهواز و روز گذشته نیز از مراکز فنی و حر‌فه‌ای شهرستان کارون و خرمشهر بازدید کرد و در جریان وضعیت آموزش فنی و حرفه‌ای استان و کمبودها و نیازهای استان قرار گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان این‌که برنامه‌های هفته ملی مهارت در تمام مراکز فنی و حرفه‌ای استان برگزار خواهد شد، گفت: بازدید همگانی مقامات و مردم در تمام مراکز استان آغاز شده است. همچنین در این هفته جشنواره مرتبط با مهارت آموختگان کارآفرین در تمام شهرستان‌ها برگزار خواهد شد که ثقل مراسم در شهرستان ماهشهر خواهد بود. افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای در این هفته نیز از دیگر برنامه‌ها است.

سواعدی در خصوص سایر برنامه‌های هفته ملی مهارت عنوان کرد: تخفیف 25 درصدی ثبت‌نام در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، برگزاری مانور مهارتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای تبلیغات و ترویج مهارت‌آموزی از طریق فضای مجازی از سایر برنامه‌های هفته ملی مهارت در خوزستان است.

وی درباره اهداف برگزاری هفته ملی مهارت، تصریح کرد: ارتقا جایگاه نظام‌ آموزش مهارتی در خوزستان و مشارکت ذی‌نفعان، توسعه همکاری مشترک با صنایع، بسترسازی برای جلب مشارکت بخش غیردولتی از اهداف هتفه ملی مهارت در خوزستان است.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار