شهردار قزوین در دیدار با هیئت مدیره تعاونی مسکن مطبوعات استان برای حل مشکل مسکن خبرنگاران قزوین مساعد داد.
کد خبر: ۶۳۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 23 July 2018

شهردار قزوین برای حل مشکل مسکن خبرنگاران قزوین قول مساعدت دادبه گزارش تابناک قزوین، اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین با شهردار قزوین دیدار و گفتگو کردند و خواستار حل مشکللات زمین و مسکن خبرنگاران شدند.

در این دیدار علی علیمحمدی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین گفت: جامعه رسانه ای و مطبوعاتی استان قزوین در سال ۱۳۸۷ با هدف تامین مسکن خبرنگاران با ۱۰۰ نفر از اعضاء اقدام به تشکیل تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین با شماره ثبت  ۱۰۳۹۶ کردند.

وی افزود: اهالی رسانه و خبرنگاران استان قزوین با تمامی محدودیت و مشکلات مالی یک قطعه زمین از شهرداری در منطقه  مینودر جنب مجتمع مسکونی صدا و سیمای قزوین به مساحت ۶۵/۲۵۱۸ متر با کاربری مسکونی خریداری کردند.

علیمحمدی بیان کرد: اعضای هیئت مدیره قبلی با هدف و امید دریافت تسهیلات کم بهره و ۴ درصدی اقدام به گودبرداری زمین خریداری شده برای احداث پروژه مسکن کردند که متاسفانه به علت پرداخت نشدن تسهیلات و همچنین نبود توان اعضای تعاونی برای پرداخت آورده اعضاء، پروژه علی رغم گرفتن مصوبه کمیسیون ماده ۵ با احداث ۱۳ طبقه مسکونی و ۴۰درصد سطح اشغال متوقف شده است.

وی با اشاره به طولانی شدن احداث پروژه و گران شدن مصالح و شرایط نامناسب درآمدی اهالی رسانه ای استان و تحمیل ضرر و زیان زیاد مادی و معنوی به اعضاء تعاونی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و ناامیدی ادامه ساخت و ساز پروژه برای اعضاء تعاونی به هیچ عنوان متصور و امکانپذیر نیست لذا اعضای تعاونی در مجمع سال ۹۵ تصمیم به فروش و یا تهاتر زمین با شهرداری گرفتند.

علیمحمدی یادآورشد: اکثر اعضای تعاونی بخش زیادی از اندوخته و سرمایه چند ساله خود را با امید خانه دار شدن در این تعاونی سرمایه گذاری کرده اند که امروز نه تنها خانه دار نشده اند که متاسفانه سرمایه آنها نیز در حال حاضر وضعییت روشنی ندارد.

رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری پشتیبانی و حمایت های مستمر علی صفری شهردار قزوین از خبرنگاران و اهالی رسانه ی استان خاطرنشان کرد: واقعییت این است که اعضای تعاونی امیدوارند شهردار قزوین برای رفع مشکل تعاونی اقدام کند تا این گروه پرتلاش بتوانند بعد از یک دهه صاحب خانه شوند.

وی اضافه کرد: از شهردار محترم انتظار داریم با نگاه حمایتی در خصوص عودت زمین به شهرداری و یا تهاتر آن اقدامات لازم را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار