در روزهای انتهایی اولین ماه از تابستان 97، هم اکنون 10 فیلم سینمایی در 6 سینمای فعال مشهد در حال اکران است.
کد خبر: ۶۳۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 26 July 2018
به گزارش تابناک : فیلم‌های «هزارپا»، «به وقت خماری»، «خاله قورباغه»، «دارکوب»، «کاتیوشا»، «دشمن زن»، «دلم می‌خواد»، «من دیوانه نیستم»، «خجالت نکش»، «تگزاس» و «مرداد» بر روی پرده سینماهای مشهد است. 
 
«کاتیوشا» 
 
فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی محصول سال 1396 است. 
 
در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است:«من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.» 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی و بیژن بنفشه‌خواه ایفای نقش می‌کنند. 
 
«کاتیوشا» در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و گلشن در حال اکران است. 
 
«من دیوانه نیستم» 
 
«من دیوانه نیستم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علی‌رضا امینی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال 1395 است. 
 
این فیلم سینمایی داستان زندگی تعدادی بیمار روانی در آسایشگاهی وسط جزیره‌ای در شمال کشور را روایت می‌کند. 
 
بازیگرانی از جمله مهران احمدی، برزو ارجمند، محمدرضا داوود نژاد و امید روحانی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. 
 
فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» در پردیس سینمایی هویزه و گلشن در حال اکران است. 
 
فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان محصول سال 1396 است. 
 
این فیلم سینمایی روایت جیب‌بر و خلافکاری است که به‌طور اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوءاستفاده کند... 
 
«هزارپا» 
 
در فیلم سینمایی «هزارپا» بازیگرانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، سپند امیر سلیمانی، امیر مهدی ژوله و شهره لرستانی به ایفای نقش می‌پردازند.  
 
«هزارپا» در پردیس پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، سینما پیروزی وسینما آفریقا در حال اکران است. 
 
«به وقت خماری» 
 
فیلم سینمایی «به وقت خماری» فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی با نویسندگی احمد رفیع‌زاده و تهیه‌کنندگی جمال گلی محصول سال ۱۳۹۶ است. 
 
این فیلم سینمایی در ژانر کمدی-اجتماعی است و درباره یک مراسم ازدواج و ماجراهای جانبیِ آن است. 
 
در فیلم سینمایی «به وقت خماری» بازیگرانی از جمله مهدی فخیم‌زاده، رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، هنگامه حمیدزاده و پوریا پورسرخ ایفای نقش می‌کنند. 
 
«به وقت خماری» در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و گلشن در حال اکران است. 
 
«دارکوب» 
 
فیلم سینمایی «دارکوب» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز شعیبی و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. 
 
این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند. این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده‌است.  
 
داستان این فیلم داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) است که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته شده‌است که فرزندش (باران/گلی) فوت کرده است، متوجه می‌شود کودکش زنده است. پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می‌آورد. 
 
در فیلم سینمایی «دارکوب» بازیگرانی از جمله  مهناز افشار، امین حیایی، جمشید هاشم‌پور، سارا بهرامی، هادی حجازی‌فر و نگار عابدی ایفای نقش می‌کنند. 
 
«دارکوب» در پردیس سینمایی هویزه و اطلس در حال اکران است. 
 
«خجالت نکش» 
 
«خجالت نکش» فیلمی به کارگردانی رضا مقصودی، نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال ۱۳۹۶ است. 
 
فیلم سینمایی «خجالت نکش» داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند رخ می‌دهد. 
 
در این فیلم بازیگرانی از جمله احمد مهران‌فر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی، شهره لرستانی و الناز حبیبی ایفای نقش می‌کنند. 
 
«خجالت نکش» در پردیس سینمایی هویزه و اطلس روی پرده نشسته است.  
 
«تگزاس» 
 
«تگزاس» فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان محصول سال ۱۳۹۶ است. 
 
فیلم سینمایی «تگزاس» درباره دو دوست به نام بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است. ساسان در برزیل زندگی کرده و بهرام نیز می‌خواهد مقیم برزیل شود. برای همین تصمیم می‌گیرد سرپرستی یک کودک برزیلی را به عهده بگیرد که و در ازای آن به ساسان پول هنگفتی بدهد. برادر آلیس (نامزد ساسان) به یک گنگستر بزرگ به نام کارلوس بدهکار است و در ازای پول می‌خواهد آلیس با آن ازدواج کند ساسان هم می‌خواهد. پول بهرام را صرف بدهی همسر خود کند ولی بهرام پولی ندارد در همین حال بهرام در یک قرعه کشی پوشک بچه مبلغ زیادی برنده می‌شود ولی چون به صورت اتفاقی پله ستاره فوتبال جهانی را می‌زند و فرار می‌کند تحت تعقیب پلیس برزیل و همین طورافراد کارلوس قرار می‌گیرد. افراد کارلوس آلیس را می‌گیرند، بهرام و ساسان برای نجات آلیس دست به دامن دایی هوشنگ یاکوزا (حمید فرخ‌نژاد) می‌شوند در نهایت به جزیره تگزاس می‌روند تا آلیس را نجات دهند ولی خودشان هم گیر می‌افتند و دایی هوشنگ پلیس را خبر می‌کند و کارلوس را دستگیر میکنند و همگی تصمیم می‌گیرند به ایران بروند در نهایت بهرام جایزه بزرگ خود را می‌گیرد و همه باهم به ایران می‌روند. 
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی و گابریلا پتری ایفاغی نقش می‌کنند. 
 
«تگزاس» روزهای پنج‌شنبه و جکعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و سینما پیروزی اکران می‌شود. 
 
«مرداد» 
 
این فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار و تهیه‌کنندگی محمود فلاح ساخته سال 1395 است. 
 
فیلم سینمایی «مرداد» روایت‌گر زندگی یک زوج جوان است که پس از سال‌ها زندگی مشترک دچار مشکلات و اختلافاتی شده اند که این جریانات دست‌مایه هسته اصلی داستان هستند. «چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می‌فهمم اینجایی.»  
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله رعنا آزادی‌ور، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد و اندیشه فولادوند ایفای نقش می‌کنند. 
 
«مرداد» در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و گلشن در حال اکران است. 
 
«دلم می‌خواد» 
 
«دلم می‌خواد» فیلمی به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا و نویسندگی امید سهرابی و تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور محصول سال 1392 است. 
 
این فیلم سینمایی داستان نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد. 
 
در این فیلم بازیگرانی از جمله رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، رویا نونهالی و صابر ابر ایفای نقش می‌کنند. 
 
«دلم می‌خواد» در سه پردیس سینمایی هویزه، اطلس و گلشن در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در حال اکران است. 
 
«دشمن زن» 
 
«دشمن زن» فیلمی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی امیرحسین نجف‌پور و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش و عبدالله علیخانی ساخته سال 1396 است. 
 
این فیلم سینمایی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و سینما پیروزی در حال اکران است.
 
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار