جلال میرزایی :
برخی از سیاسیون و فعالین اجتماعی نیز فضا را برای برخی تسویه حسابهای سیاسی و انتساب خبرهایی به برخی چهره های سیاسی مناسب دیده وحتی پا را فراتر گذاشته وگزینه های احتمالی برای تصدی استانداری ایلام را نیز مطرح نموده اند .
کد خبر: ۶۳۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 26 July 2018

با رای مثبت نمایندگان به اصلاح بند "د" و " ه" ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری ،بکارگیری بازنشستگان در مصادر مدیریتی بعنوان استاندار وسفیر ممنوع خواهد شد.به عقیده بسیاری از صاحبنظران ،تایید نهایی این طرح در بازنشسته نمودن طیفی از مدیران سالخورده از راس دستگاههای اجرایی و ایجاد فضا برای مدیران جوان ومستعد موثر واقع خواهد شد.

به گزارش تابناک ایلام ؛انتشار خبر تصویب این طرح باعث شد تا در فضای سیاسی ورسانه ای کشور وبه تبع آن استان ایلام ،گمانه زنی های متعددی در خصوص افراد مشمول این طرح صورت پذیرد. برخی از کانال های تلگرامی ورسانه های مجازی لیستی از استانداران سراسر کشور را منتشر نمودند ،لیستی که ادعا می شود استاندار ایلام در ردیف بازنشستگانی قرار دارد که قرار است پس از تصویب نهایی طرح از پست خود کناره گیری کند.

برخی از سیاسیون و فعالین اجتماعی نیز فضا را برای برخی تسویه حسابهای سیاسی و انتساب خبرهایی به برخی چهره های سیاسی استان مناسب دیده وحتی پا را فراتر گذاشته وگزینه های احتمالی برای تصدی استانداری ایلام را نیز مطرح نموده اند .

از اینرو بمنظور روشن شدن ابعاد این طرح و بررسی صحت وسقم ادعاعای منتشر شده در فضای مجازی ورسانه های استان با جلال میرزایی نماینده ایلام گفتگویی ترتیب داده شد.

جلال میرزایی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت استاندار ایلام پس از تصویب طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان گفت : براساس قانون نمایندگان طرحی را تصویب نموده اند که تا تایید نهایی از سوی شورای نگهبان وانتشار قانونی آن فاصله زیادی داریم . به طور قطع مرجع اظهار نظر در خصوص تعیین استانداران مشمول این طرح وزارت کشور است نه نمایندگان مجلس ،از اینرو  با توجه به وضعیت حاکم بر کشور هر گونه التهاب آفرینی و اظهار نظرغیر مرتبط به زیان استان وکشور تمام خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون وزارت کشور در خصوص نام استانداران مشمول این طرح اظهار نظر ی نکرده ولیست های انتشار یافته دراین خصوص به نوعی شیطنت رسانه ای تلقی می شود.

جلال میرزایی در پاسخ به سوالی در خصوص انتساب برخی اظهار نظرها به وی تصریح کرد: بنده هیچونه اظهار نظری در خصوص استاندار ایلام و آینده وی نداشته ام وانتساب هرگونه خبری در این خصوص به اینجانب تکذیب می شود.

نماینده ایلام در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت استاندار ایلام گفت : استاندار ایلام یکی از پرکارترین وپیگیر ترین استانداران کشور است . تا جایی که بنده از نزدیک در جریان هستم ،آقای سلیمانی دشتکی برنامه های بسیار خوبی  را برای توسعه استان در دستور کار دارند.

میرزایی افزود: استاندار ایلام با تلاش ،مدیریت منطقی و اقدامات خوبشان ،فضای قابل قبولی را در استان شکل داده اند . در چنین شرایطی پرداختن به موضوعات حاشیه ای و غیر واقعی نه تنها به آینده استان کمکی نمی کند، بلکه این فضا سازی ها و شایعات بی اساس به زیان مردم استان تمام خواهد شد.

استاندار ایلام 2 الی 3 سال تا بازنشستگی فاصله دارند/ سلیمانی دشتکی از شمول طرح منع بکارگیری بازنشستگان خارج است

در کنار مصاحبه صورت گرفته با نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص فضا سازی های صورت گرفته در استان ،پیگیری های صورت گرفته از سوی تابناک ایلام از مراجع مرتبط گویای این است که آقای قاسم سلیمانی دشتکی استاندار فعلی ایلام 2تا3 سال با بازنشستگی فاصله دارند. از اینرو علیرغم فضا سازی های صورت گرفته ،استاندار ایلام از شمول طرح منع بکارگیری بازنشستگان خارج وبا قوت به کار خود در استان ایلام ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یک مطلع
|
United Kingdom
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
در جلسه بسیار خصوصی یکی از نمایندگان با افراد بسیار نزدیکش و با طرح نقشه‌ای از سوی آقای ....که محتویاتش تقرببا محرمانه است، قرار بر اِستیبل( پایدار) نشان دادن وضعیت استان از طرف نماینده‌ها توافق شد، تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مثل هلدینگ خلیج فارس یا پارس جنوبی و غیره همچنان پای کار سرمایه گذاری بمانند و همچنین دشتکی با تمام توان برای اثبات خود و ماندگاری‌ش برای استان دوندگی کند تا لحظه ای که کلیه اشکالات فنی طرح استسفاریه بازنشستگان از طرف خبرگان رفع و به قانون تبدیل و به دولت جهت ابلاغ فرستاده شود. که تاحدود اواخر آذر ماه بطول خواهد کشید.در طول این چندماه، قرار است رایزنی‌هایی برای جایگزینی استاندار انجام شود که آنطور که آقای ...بیان‌کرده‌اند یکی از گزینه ها ....می‌باشد که قرار است بصورت نامحسوس تا زمان مقتضی همکاری های لازم را با تیم طراح یعنی آقای ....انجام دهد سپس نوبت زمان خالی کردن زیر پای استاندار فرا خواهد رسید.آنموقع زمان رسمی خداحافظی دشتکی‌ست.
دانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
دولت روحانی جزء پیر ترین دولتهاست. من نمی دونم این پست و مسئولیت چی توش هست تو روز روشن تو چشات نگاه می کن و بعد دروغ می گن. مرد مردونه بگید حرفتون هر چند تلخ باشد. درسته استاندار باید انتخابهایتون برای مدیرکلهای بعدی اوکی کنه حالا افتادین به التماس. به نظر من نه تنها آقای دشتکی بله تعداد بسیاری از استانداران مشمول این قوانین هستند. در خفا می گن استاندار رفتنیه ولی در آشکارا می گن چند سالش موندن . من که ۴۶ سال عمر از خدا گرفتم دارم بازنشسته می شم آقای استاندار که سنش از پدر من بزرگتره باز نشسته نمیشه جل الخالق. بگذریم ولی کاش نمایندگان که در سال جدید دوره نمایندگیشون تمام میشه یه بیلان کاریشون بدن . هر چند الان هم تو تهران افرادی تو قل مشتشون دارن برای انتصاب و جابجایی مدیران استان. استان اگه نماینده نداشته باشه بهتر می چرخه. افسوس که مردم ما عبرت نمی گیرن و تحت تاثیر تعصب قوم و قبیله رای می دن. یکبار هم شده بهترینها به مجلس بفرستیم. از سایت وزین تابناک می خوام این مطدب من رو چاپ کنن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار