شادمهر کاظم زاده:
رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت:هیچ گونه رایزنی یا پیگیری از سوی نمایندگان استان در خصوص جابجایی استاندار ایلام صورت نگرفته و یا در دستور کار انها نبوده است.
کد خبر: ۶۳۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 26 July 2018

رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت:هیچ گونه رایزنی یا پیگیری از سوی نمایندگان استان در خصوص جابجایی استاندار ایلام صورت  نگرفته و یا در دستور کار انها نبوده است.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛شادمهر کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد :با تصویب طرح اصلاح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان وپس از تایید نهایی این طرح در شورای نگهبان ،بکارگیری مدیران بازنشسته در پست های مختلف مدیریت ارشد ومیانی نظیر استانداران ،سفرا ومعاونین وزرا که قبلا براساس بنده د و ه ماده 71 مدیریت خدمات کشوری مجاز شناخته شده بود ،ممنوع خواهد شد.
 
رییس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت :این روزها  تصویب این قانون شائبه هایی در خصوص بازنشستگی یا عدم بازنشستگی  استاندار ایلام ایجاد نموده است .
وی ادامه داد:   با توجه به  پیگیری ،بررسی ها و استعلامات  انجام شده از طریق افراد  ومراجع مختلف و  وزارت کشور بعنوان مرجع تعیین صلاحیت ادامه کار استانداران در سمت خود ،مشخص شدکه  استاندار ایلام مشمول این قانون نمیگردد.
 
شادمهر کاظم زاده خاطرنشان کرد: استاندار ایلام  دارای ۳۵ سال سابقه است که ۷ سال آن در بخش خصوص مشغول به خدمت بوده است .  در سراسر کشور تعداد  ۱۵ استاندار که حقوق بازنشستگی دریافت می کنند،مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شده اند که در صورت تصویب نهایی این  طرح از سوی شورای نگهبان ،این تعداد باید از سمت خود کناره گیری کنند . اما براساس اطلاعات کسب شده استاندار ایلام جز استانداران بازنشسته نیست.
 
وی در پایان اضافه کرد : اخبار منتشر شده در  فضای مجازی با مضمون پیگیری نمایندگان استان برای جابجایی استاندار ایلام کاملا تکذیب می شود .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
بیدار
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
سلام جناب مهندس وقتی بحث انتخابات حضرتعالی طرفدار نیروی بومی بودید .ضمنا اگر آن پست هایی که تصاحب کردی در حوزه جنوب.اگر بجای شما لرستانی و ترک یا مشهدی بود.قطعا این جایگاه الان نداشتی و یک کارشناس ساده تو اداره مربوطه خود بودید.پس باید فکر دیگری کرد و خدا را شکر هیچ اقدام مثبتی از طرف شما و بقیه حضرات نمایندگان استان نبودیم.و دیگه به تاریخ می پیوندی و در تاریخ استان خواهی ماند و .اول قانون وضع می کنند بعدش در نقض تلاش مضاعف میکنند یعنی وقت تلف کردن..جناب میرزای به کرمان برمیگردد و جنابعالی دیگه نای شرکت مجدد نداری.و جناب امینی هم جانباز و به مدارس برمیگردد.پس جناب احساسی حرف نزنید .نه ایشان تهران کسی داره که تلاش برا ی ابقا می کنید .پس از صدقه سر حزب به این مقام رسیدن و چهل و یک سال اب زمزم هم اگر باشد فایده نداره
قانون گریز
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
سلام ایشان چه اقدام مثبتی کردند که شما که قاعدتا قانون گذاری.نه قانون گریز.بخدا نفهمیدم شما وزیر کشوری یا نماینده ضمنا عوامانه حرف زدن بنده را یاد اول انقلاب و لباس های ژولیده پوشیدن بعضی نمایندگان آنزمان انداخت اخه دکانی بود.انزمان و شرکت روزانه ده بار در نمازهای جماعت و تجدید وضو گرفتنشان...حتی کاندیداهای آنزمان این بساط داشتند. آقای قانون مند لطفا اتلاف وقت نکنید.شما قانون گزاری و عزل و نصب دست قوه مجریه است.نه دست شما.بعد فردا در جلسه های قسم و قرآن سه نفرتان می خورید در عزل و نصب دخیل نبودی.شما یک بار دیگه وظیفه نمایندگان در کتاب علوم اجتماعی راهنمایی.یا متوسطه اول مطالعه کنید.
معلم عشایر
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
من هر چه کلاس برای بچه ها گفتم پنبه کردی..وظیفه نماینده چیست؟.قربان سرت ایشان هیچ وزارتخانه ای کسی نداره.تقلا می کنید.۴۱ سال ۴۱ سال شاغل بوده تمام دنیا قانون داره و متاسفانه کشور ما نمایندگانشان هم قانون وضع می کنند و همه اگر در ۱۵ استان تلاش برای نقض قانون می کنند
معلم عشایر
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
من هر چه کلاس برای بچه ها گفتم پنبه کردی..وظیفه نماینده چیست؟.قربان سرت ایشان هیچ وزارتخانه ای کسی نداره.تقلا می کنید.۴۱ سال ۴۱ سال شاغل بوده تمام دنیا قانون داره و متاسفانه کشور ما نمایندگانشان هم قانون وضع می کنند و همه اگر در ۱۵ استان تلاش برای نقض قانون می کنند
ایلامی
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
پرچم چک شود.ایران و ایلام
ی.پرچم مال کجاست
صلاحی
|
Germany
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
سلام
طبق اطلاعات ویکی پدیای آقای سلیمانی دشتکی:
قاسم سلیمانی دشتکی، فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ در آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرد، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری (از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹)، مدیرکل تعاون استان اصفهان (از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲)، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان (از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳) و معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسون جنوبی
از سال ۹۲ تا الان هم استاندار چهارمحال و بختیاری و ایلام بوده اند.
با اطلاعات اینجا جمعا میشود 19+3+3+1+5=31 سال در ویکی پدیای ایشون اومده بدون احتساب خدمت در استان خراسان جنوبی و سالهای دولت آقای احمدی نژاد. از سال ۸۳ تا ۹۲ برای ایشون اطلاعاتی از ایشون نیومده و بعید است که تعیین تکلیف نشده باشن. پس با یک محاسبه سرانگشتی بازنشستگیشون محرزه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
مطمئنا بازنشسته هستن دفاع الکی نکنید آبروی خودرانبرید شما نمایندگان استان به رنگ موهایی گوناگون سرتان ادامه دهید
رحمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
نماینده محترم مجلس واقعا قانون را این گونه تفسیر کرده ؟ بعد از 40 سال !بازنشسته نشده !... احتمالا نقل قول از وی نیست .
پاداش بازنشستگی هم لابد قبلا نگرفتند !!!!!
مهرشاد
|
France
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
سلام . آقای کاظم زاده بزرگوار شما نماینده مردم هستی در استان و استاندار نماینده دولت و علاوه بر نماینده مردم بودنتون در تصویب قوانین شرکت دارید و نباید خارج از مرزهای کاری خودتون قدم بگذارید. لطفاً به جای این حمایت ها ایده و طرح و پیشنهاد ارائه بدید به مجلس . ولا به پیر به پیغمبر مجلس جای نخبگان و خواص نظام هست ن هرکسی . توهین به شما نباشد ولی خداوکیل برای این همه معضل موجود چند طرح و ایده و برنامه دارید؟ ؟ نماینده مجلس اجازه تحقیق و تفحص در تمام سازمانها را دارد آیا تحقیق و تفحص کردید که چرا جامعه معلول و جامعه تحت پوشش کمیته امداد چرا بخور نمیر زندگی میکنند؟ ؟ چرا با وجود این مشکلات اقتصادی برای استانهای محروم و خانواده محروم قانون تصویب نمیکنید که وام بالای چهار درصد ندهند که اینجوری این همه بدهکار بی کار داریم. چرا مراکز دولتی در استانها و شهرستانها را نوسازی نمیکنید. چرا در مهار قیمت اجناس و خودرو اقدام نمیکنید مگر شماها کارتون چی هست تو این مجلس !! چرا بازنشستگی در استانهای مرزی بد آب و هوا را به 27 تغییر نمیدهید که جوانهای بیکار شاغل بشوند. نقش دانشگاه آزاد و علمی کاربری برای این مملکت چی هست جز تحویل بی سواد به مملکت. دانشگاه علمی کاربردی و آزاد باید پلمپ بشن تا این همه بی سواد با مدرک و این همه لیسانس بی کار نباشه. شماها قصد و نیتتون برای حضور در مجلس چی بوده و هست که این همه سرد و بی اهمیت رفتار میکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
جای تاسف برای مردم ایلام سلیمانی را چهارمحالی ها قبول نداشتند بردنش ایلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
ایشون چندین سال هم دبیر آموزش وپرورش بودند قبل از مدیر کلی تعاون چهار محال
شهرکردما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
واقعا برای چنین نماینده ای تاسف میخوریم
لابی و معامله کافیه
ایشان ۴۱ سال کار کرده و دیگه نای کار کردن نداره فقط یه پست طلب میباشد
حالا تعجب میکنیم چرا جز بازنشستگان نیست!!!!
تو استان چهارمحال کاری نکرده فقط یه مشت دزد پرورش داده حالا وای بحال ایلامی ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار