سلام امینی هم به شایعه رفتن استاندار واکنش نشان داد؛
دراین بین واکنش نمایندگان استان شنیدنی وجالب توجه است . دیروز جلال میرزایی وشادمهر کاظم زاده در واکنش به اخبار منتشره اعلام کردند که استاندار ایلام ماندنیست و شایعه سازی وحاشیه سازی کار وتلاش ها برای توسعه استان را به محاق خواهد برد.
کد خبر: ۶۳۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 27 July 2018

به گزارش تابناک ایلام؛از روز گذشته وبدنبال تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان ،اظهار نظر های دو دوسته را در شبکه های اجتماعی ورسانه ای استان شاهد بوده ایم . دسته اول افرادی هستند که از سر کنجکاوی و عادت ویا از سر خوشحالی مبادرت به انتشار لیستی از استانداران بازنشسته نموده اند که از قضا نام استاندار ایلام در راس آن قرار دارد.

دسته ای نیز به هر دری می زنند تا مدرکی دست وپا کنند وبراساس آن ثابت نمایند که استاندار فعلی ایلام بازنشسته نیست و البته که ماهم خوشحالیم بواسطه اینکه این قانون شامل حال استاندار ایلام نمی شود، چونکه معتقدیم واقعا استان محروم ایلام ظرفیت یک آزمون وخطای دیگری را ندارد و استاندار فعلی ایلام از سر دلسوزی وبا تکیه برتوان وتجربه اش برای رفع مشکلات استان  تلاش می کنند.

البته دراین بین واکنش نمایندگان استان شنیدنی وجالب توجه است . دیروز جلال میرزایی وشادمهر کاظم زاده در واکنش به اخبار منتشره اعلام کردند که استاندار ایلام ماندنیست و شایعه سازی وحاشیه سازی کار وتلاش ها برای توسعه استان را به محاق خواهد برد.

بدنبال این واکنش ها ،سلام امینی هم با حمایت قاطع از استاندار ایلام ،این چنین وانمود کرد که فعلا چیزی معلوم نیست اما تلاش می کنیم که استاندار ایلام با قوت به خدمتش در ایلام ادامه دهد.

دکترسلام امینی نماینده مردم شریف حوزه شمالی ایلام در باره پروسه تصویب طرح بازنشستگی مسئولان ارشد دولت و نیز گمانه زنی های بازنشستگی استاندار ایلام گفت:با تصویب طرح بازنشستگی اخیر درمجلس شورای اسلامی، لاجرم برخی از مسئولان ارشد دولت خاصه استانداران و فرمانداران مشمول این قانون خواهند شد.

متعاقب آن آقای جمشیدانصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اموراداری واستخدامی کشور استانداران مشمول قانون یادشده را پانزده نفر اعلام کرده اما هنوز نام این استانداران به رسانه ها اعلام نشده است. ازسوی دیگر این موضوع باید در یک فرایند زمانی و با اجماع اعضای محترم شورای نگهبان پس از بررسی های لازم به تصویب نهایی برسد.


عضو کمسیون انرژی مجلس در ادامه افزود:دراین میان اخیرا برخی با شتابزدگی موضوع رفتن استاندار ایلام را مطرح می کنند و از سوی دیگر گمانه زنی ها در باره انتخاب جایگزین وی از سوی نمایندگان استان را تفسیر به رأی می کنند.درصورتی که تا کنون هیچ بحثی در این راستا بین نمایندگان استان اتفاق نیفتاده است .


وی بیان داشت :هرچند که استاندار ایلام تبعیت و استقبال از قانون مذبور را نصب العین قرار داده است. اما باید اذعان داشت که چنین گمانه زنی های ناصواب هیچ منفعتی برای استان نداشته و تنها تیم مدیریت ارشد استانداری را به حاشیه خواهد برد که کمترین تبعات آن فرصرت سوزی برای ایلام خواهد بود.


امینی همچنین گفت:از دیدگاه بنده آقای سلیمانی دشتکی استانداری فعال و پرانرژی است و در راستای توسعه استان پیگیری های اثرگذاری داشته است. که ما در مرکز مراجعات مکرر ایشان به نهاد ریاست جمهوری ، سازمان ها و وزارتخانه ها جهت حصول اعتبارات و مطالبات استان را شاهد هستیم. وی با سابقه استانداری در سایر استان ها و خدمت در وزارتخانه ها و نیز ارتباط موثر با مسؤلان ارشد دولت، از نفوذ و تجربیات ارزنده مدیریتی بهره مند هستند به عبارتی دیگر وی درحال صرف تجربه هستند نه کسب تجربه!


وی درخاتمه خاطرنشان کرد:نظر به ثبات مدیریتی درایلام و لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام ، رفتن استاندار فعلی ازایلام به صلاح استان نیست . لذا امیدواریم که همچنان شاهد استمرار مدیریت اثرگذار ایشان تا پایان مأموریتش دراستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبرنگار آزاده
|
France
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
آقای استاندار، دل‌خوش به آن مقدار سنوات حساب شده نباشید!!
طرح برکناری بسیار دقیق و حساب شده شما از طرف نمایندگان توافق شده و با نقشه مغز متفکر تیم طراحی که دست راست یکی از نمایندگان است در حال اجراست.این طرح که قطعات آن آرام آرام همانند پازل در حال چیده شدن است دارای جنبه‌های مختلفی است که شما به مخیله‌تان هم خطور نمی‌کند.در چهار جبهه این طرح در حال پیشرفت است.جبهه پشتیبانی( نمایندگان و فعالیت در مجلس جهت تکمیل تمام عیار و بستن استثنات) جبهه اجرا و هماهنگی( آقای ب.ک.ب که مغزمتفکر تیم برکناری‌ست)جبهه حلقه نفوذی استانداری( آقای (ن) که قول جانشینی هم از طرف نمایندگان را گرفته) و در نهایت جبهه رسانه‌ای( که هدف آشفته نکردن اذهان و تمرکز استاندار و تاکیید بر ماندگاری ایشان است).قرار بر این شده است که طرح طوری پیش برود که فقط در دو هفته آخر برکناری با شیب ملایم رسانه ای و در فاز آخر آن معرفی کاندیدای از پیش تعیین شده بصورتی که مقبول اذهان عمومی بیفتد و ادامه دهنده راه استاندار معرفی شود اتمام پذیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار