معاون استاندار ایلام:
معاون استاندار ایلام گفت: بزرگراه مهران، دهلران به اندیمشک و تکمیل تونل های کبیرکوه و قلاجه از زیرساخت مهم و اثرگذار در تسهیل تردد زوار اربعین از استان است و خواستار نگاه ویژه به این پروژه ها شد.
کد خبر: ۶۳۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 04 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد کرمی اظهار داشت: نشست کمیته زیر ساخت اربعین وزارت کشور با حضور مدیران استان ایلام بر پا شد.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در کمیته زیرساخت اربعین وزارت کشور ضمن تاکید بر تسریع در زیرساخت‌های اربعین در پنج  مسیر استان که به مهران و دهلران منتهی می‌شوند از نمایندگان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، نیرو، ارتباطات و فن آوری اطلاعات، بهداشت و درمان، امورخارجه خواستم که تا قبل از ایام اربعین در حوزه‌های کاری مربوطه نسبت به برنامه ریزی لازم از جمله تکمیل پروژه‌های وزارتخانه‌های مذکور جامه عمل پوشانند.

وی با اشاره به جلسات ستاد اربعین و کمیته زیرساخت استان که بصورت منظم در حال برگزاری است، اظهار داشت؛ مشکلات سال‌های قبل احصاء شده و انتظار ما از دستگاه‌های متولی این است با توجه به محدویت زمانی نسبت به اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل زیرساخت‌ها اقدام کنند.

کرمی با اشاره به اقدامات انجام شده در مرزهای چیلات و چنگوله از عزم جدی استان برای تسریع در بازگشایی این مزرها خواستار اقدامات لازم دیپلماتیک از طریق وزارت کشور و وزارت امور خارجه شد.

وی با توجه به شروع پروژه کنارگذر غربی شهر مهران به دستور استاندار، بیان داشت: طول این مسیر ۱۲کیلومتر است و در قالب دو قطعه ۶ کیلومتری پیمان سپاری شده است.

وی افزود: همچنین بزرگراه مهران، دهلران به اندیمشک و تکمیل تونل های کبیرکوه و قلاجه را از زیرساخت مهم و اثرگذار در تسهیل تردد زوار اربعین از استان دانست و خواستار نگاه ویژه به این پروژه ها شد.

معاون عمرانی استانداری ایلام با اشاره به راه ملکشاهی به مهران بعنوان یکی از محورهای اربعین از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کرد که در صدور مجوز ماده ۲۳ پروژه مذکور مساعدت لازم بعمل آورند.

وی در پایان از تکمیل بخشی از محور ایلام به حمیل در حد فاصل کارخانه سیمان به سرابله تا قبل از اربعین خبر داد و گفت: همچنین با تکمیل محور چوار به ایوان تا اربعین امسال، برنامه استان در تحقق شبکه بزرگراهی در تمامی محورهای کلیدی استان به سمت کامل شدن خواهد رفت./ح

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار