رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اعلام مخالفت پلیس راهور با اجرای طرح پیاده راه کردن خیابان طالقانی شهر ایلام در مقطع کنونی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 04 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری با بیان اینکه پلیس از اجرای هر طرحی که به روان سازی ترافیک و بهبود عبور و مرور مردم در هسته مرکزی کمک کند استقبال می کند، افزود: درحال حاضر با توجه به مسدود شدن تقاطع رسالت به عنوان یکی ازمسیرهای اصلی تردد به هسته مرکزی، اجرای این پروژه موجب سر ریزشدن ترافیک به معابرفرعی و کوچه ها و باعث به زحمت انداختن شهروندان درسفرهای درونشهری می شود.

وی با اشاره به عدم هماهنگی و عدم ارائه پلان ایمنی از سوی شهرداری، گفت: برابرمقررات جاری، دستگاه های مسئول موظفند پیش از بسته شدن تمام یا بخشی از راه برای انجام هر نوع عملیات اجرایی اعم ازتعریض ، تعمیر، نگهداری ،حفاری و مانند آنها ، هماهنگی های لازم را انجام داده و با اطلاع پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام کنند درغیراینصورت ماموران راهور موظفند ازکار آنان جلوگیری به عمل آورند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در رابطه  با دیگر دلایل مخالفت پلیس توضیح داد: خیابان طالقانی حلقه اتصال شرق به  شمال و غرب شهر ایلام است که باپیاده راه کردن آن عملا پل ارتباطی شرق به شمال و غرب شهر ایلام قطع خواهد شد./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار