مدیرکل بنیاد شهید؛
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه در هر کشوری سرمایه‌های اجتماعی با قرار گرفتن در رأس همه سرمایه‌ها به مدیریت دیگر سرمایه‌ها می‌پردازند، گفت: در کشور ما ایثار و شهادت در رأس تمام سرمایه‌های اجتماعی قرار دارد و علاوه بر اهمیت بسیار بالا در فرهنگ دینی، در مکتب انقلاب اسلامی نیز به‌عنوان یک رکن مهم مورد توجه است.
کد خبر: ۶۳۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 04 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نشست صمیمی سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اسفندیار رستمزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان با هدف تسهیل ارائه خدمات آموزشی به جامعه هدف در آموزش و پرورش استان برگزار شد.


در این نشست سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن تقدير و تشكر از مجموعه آموزش و پرورش در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت: خانواده هاي شاهد و ايثارگران حق بزرگي بر گردن نظام اسلامي دارند و لذا بايد زمينه رشد و ارتقاي تحصيلي و علمي فرزندان شاهد و ايثارگر فراهم شود.

وی با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه آموزش بنیاد گفت: این حوزه در خصوص ارتقای تحصیلی و شغلی جامعه ایثارگران به ویژه فرزندان آنها نقش ویژه‌ای و ارزشمندی ایفا می‌کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار