فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تحقق امنیت پایدار، حاصل مشارکت و تعامل همه آحاد جامعه است، گفت: استان ایلام با حمایت مردم و دستگاه قضایی، امن ترین استان کشور است.
کد خبر: ۶۳۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 05 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در دیدار با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام اظهار داشت: دستگاه مقتدر نیروی انتظامی در کشور بر اساس چارچوب قانون وظایف خود را به نحو مطلوب در راه نهادینه کردن امنیت و آرامش انجام می دهد.

وی افزود: امروز مفتخر هستیم به نسبت جمعیت، امن ترین استان کشور هستیم و این مهم جز با تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی،مشارکت فعال مردم استان و حمایت بی شائبه ، موثر و مفید دستگاه قضایی ،مقدور و میسور نبوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه همکاری و هماهنگی تنگاتنگی بین دو سازمان پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد ، یادآور شد:این تعامل و همکاری موجب شده است که مردم، امنیت و آرامش را در جامعه لمس کنند.

سردار یاری گفت: نیروی انتظامی با اجرای طرح های مختلف در جامعه سعی می کند امنیت و آرامش را به منصه ظهور برساند.

نیروی انتظامی، بازوی توانمند دستگاه قضایی است

افشار خسروی زاد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است، گفت:اجرای احکام ، بدون حضور و حمایت نیروی انتظامی امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی قدردان نیروی انتظامی است و همیشه در ماموریت ها پشتیبان آن بوده است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام خاطرنشان کرد: مامور نیروی انتظامی وقتی دستگاه قضایی را در کنار خود می بیند دلگرم می شود و ماموریت ها محوله را بهتر انجام می دهد.

وی افزود:خدا را شاکر هستیم که امروز نیروی انتظامی استان ایلام به خوشنامی معروف است و پاکدست ترین و امین ترین نیروها را در اختیار قرار دارد.

خسروی زاد در پایان به لزوم حضور پلیس در مناطق جرم خیز در جامعه اشاره کرد و گفت: پیشگیری وضعی و وقوع جرم، بسیار اثرگذارتر از برخوردهای قهری و انتظامی است./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار