شهردار آبدانان گفت: رونق این پارک انجام شده و نیازمند تداوم و توسعه و گسترش آن هستیم.شهردار آبدانان خاطرنشان کرد برای ساماندهی پارکهای شهر خصوصا پارک سراب با عنایت استاندار مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص یافته که در آینده نزدیک گسترش و توسعه و زیباسازی آن در برنامه خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۳۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 05 August 2018

تابناک ایلام بهروز مردانی ::پارک ساحلی آبدانان اولین و قدیمی ترین پارک این شهر با قدمتی قریب نیم قرن سالها بود متروکه و غیرقابل استفاد بود،اما از سال گذشته با سرمایه گذاری بخش خصوصی این پارک احیا شده و به مکانی برای بازی ، تفریح و دورهمی خانواده ها شده و شور و هیجان به این پارک برگشته است.

محمدرضا کوچکی از شهروندان آبدانانی است که می گوید :جای بسی خرسندی است که بعد از سالها این پارک زنده شده و باید تلاش کرد کاستیها را رفع و با توسعه امکانات آن رونقی دوباره به آن بخشید. وی عدم روشنایی کافی و نورپردازی نامناسب آن ، عدم سرویس بهداشتی و آبخوری مناسب،نبود صندلی و نیمکت کافی جهت استراحت خانواده ها و نیز رشد خار و الفهای هرز در فضای سبز و عدم رسیدگی و حرس آنها از مهمترین معضلات آن ذکر نمود.

حسین سلطانی دیگر شهروندی است که به زورخانه کنار آن اشاره و میگوید علارغم وجود آب روان در یک متری پارک اما شاهد خشک شدن فضای سبز آن شده ایم. خانم قاسمی از دیگر شهروندان است که می گوید واقع شدن در مرکز شهر،فضای دلباز، رودخانه جنب آن و درختان کهنسال سربه فلک کشیده طراوت خاصی به این پارک داده که در فصل گرما موجب ترغیب و دور همنشینی خانواده ها شده است.

وی اضافه میکند: با افزودن و تنوع بازیهای کودکان متناسب با سنین مختلف رونق خاصی به آن خواهد بخشید. مدیر سرمایه گذار این پارک به مشکلات و مصائب سد راه و نیز عدم همراهی و همکاری مسئولان وقت در اوایل کار اشاره و میگوید از سال گذشته و با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان شروع فعالیت نموده و با تمام سختیهای موجود ادامه دادیم،

مهدی هواسی بیان کرد :خوشبختانه در این دوره با استقبال شهردار و رییس شورای شهر مواجه و حمایتهای بی دریغی نیز داشته اند وی اضافه کرد به پشتوانه این عزیزان نزدیک ۷۰۰ میلیون تومان وسایل بازی و سرگرمی در این پارک تهیه و دایر نموده و در آینده نزدیک برنامه های متنوع و نشاط آوری در راستای گردشگری و سرگرمی برای رونق بخشیدن هرچه بیشتر این فضای تفریحی در نظر گرفته شده است.

 


شهردار آبدانان در این باره بیان داشت:  رونق این پارک انجام شده و نیازمند تداوم و توسعه و گسترش آن هستیم.شهردار آبدانان خاطرنشان کرد برای ساماندهی پارکهای شهر خصوصا پارک سراب با عنایت استاندار مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص یافته که در آینده نزدیک گسترش و توسعه و زیباسازی آن در برنامه خواهیم داشت.


مهندس هادیزاده در پایان به سابقه تفرجگاهی آبدانان اشاره و گفت آب و هوای معتدل،وجود رودخانه سیال و بکر بودن منطقه میان دو کوه پارکی طبیعی با اکوسیستمی عالی در جنوب استان ایلام ایجاد که تفرجگاهی برای مردمان این دیار و مناطق همجوار بود که میتوان با استفاده از این پشتوانه در زمینه گردشگری و توریستی سرمایه گذاری نمود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی عباسی از یزد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
باسلام و احترام؛
احیا شدن بدان معنی است که : اولا ساختمان مجتمع آموزشی و سرویس های بهداشتی و سازوکار امکانات و ابزار تفریحی ؛ جملگی طبق اصول اداره کل استاندارد بازسازی و نوسازی یا تجهیز شوند. نه اینکه با یک فنس کشیدن و چند تا عکس سه در چهار ، بار منت روی کودکان و خردسالان بگذارید.

دهه ی هفتاد که بنده آبدانان بودم و 10 و 12 ساله بودم همین پارک تفریحی هم کلاس زبان انگلیسی داشت هم کلاس آموزش های فنی و حرفه ای ، حتی دوره تست ریون هم برگزار میشد از طرفی تجهیزات پختص به یک پارک تفریحی ازقبیل : هلیکوپتر و سرسره و تاب تاب و الاکلنگ و سایر اقلام دیگر ، این پارک را به نوعی بهترین پارک تفریحی استان جلوه داده بود.

اکنون باوجود شهرداران و مدیران فیثاغورثی امیدی برای پیشرفت شهرستان آبدانان نگذاشته اند که هیچ ؛ همواره ناکارآمدی آن مدیران همواره بیداد میکند.

خداروشکر اهل آبدانان هستم اما ساکن چنین مدیران و کارکنانی نشدم.

مردم استان ایلام در بین تمام استان های ایران همیشه مورد تحسین هستند ؛ اما علت کم کاری مدیران و مسئولان مخصوصا مسئولان شهرستان ها ، همیشه موجب نارضایتی آسمان مردم بوده و آستانه ی تحمل مردم را کم نموده اند.

باتشکر و تجدید احترام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار