فرماندار ایلام با بیان اینکه روند جذب تسهیلات اشتغال روستایی در این شهرستان کند است، گفت: روند جذب تسهیلات باید تسریع یابد و مدیران با جدیت و تحرک بیشتری برای جذب آن تلاش کنند.
کد خبر: ۶۳۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 05 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی  در نشست شورای اداری شهرستان ایلام با انتقاد از وضعیت جذب تسهیلات اشتغال پایدار و فراگیر خواستار رفع موانع موجود در این حوزه در مهلت باقیمانده شد.

وی سهم شهرستان ایلام در تسهیلات اشتغال روستایی را 300 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون 135 طرح مصوب اشتغال روستایی ثبت شده که از این میزان تاکنون 49 طرح با اعتبار 60 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است.

فرماندار ایلام خواستار همراهی و همکاری بیشتر بانک های عامل برای جذب بیشتر این تسهیلات در مرکز استان شد و تصریح کرد: این میزان پرداختی کم است باید از این فرصت و تزریق رونق به اقتصاد و تولید در سطح شهرستان بیشتر بهره مند شویم.

بسطامی خدمت صادقانه و بی منت به مردم را فلسفه وجودی مدیران اجرایی دانست و تاکید کرد: آنچه مردم انتظار دارند خدمت کردن است و مدیریت امانتی است که با باید آن برای مردم خدمت‌گذار باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگ اربعین بر تلاش برای تکمیل پروژه های زیرساختی در این حوزه تاکید کرد و افزود: زیرساخت های اربعین در حال توسعه بوده و کارهای خوبی انجام شده است اما برای تسریع در آن

همکاری تمام ادارات را می طلبد.
به گفته وی در حوزه عمرانی در سطح شهر پروژه های خاصی در دست اجرا است که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

فرماندار ایلام به وجود مشکلات ترافیکی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: مشکل کنونی شهر ایلام ترافیک ناشی از اجرای پروژه هاست، می طلبد مدیران مرتبط تمام تلاش خود را بکار گیرند تا بخشی از نابسامانی ترافیک شهری موجود را رفع کنند.

بسطامی همچنین خواستار توجه جدی تر متولیان امر و مسئولان اجرایی به حوزه کلیدی و مهم اتصال دولت الکترونیک در این شهرستان شد.

فرماندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان اضافه کرد: شرایط کنونی کشور خاص است، البته نه به این معنا که در گذشته چنین شرایطی را تجربه نکرده ایم، تحریم‌های ظالمانه غرب همواره جزو ابزارهای فشار به نظام اسلامی ما و اکنون نیز به این نتیجه رسیده اند که با تحریم و با ابزارهایی چون فشار بر مردم و موج نارضایتی با ایران مقابله کنند، اما بدانند با این روش ها نمی توانند ملت ایران را از پا در بیاورند.

بسطامی اتحاد ملی را رمز عبور موفقیت آمیز از شرایط حاد اقتصادی دانست و گفت: برنامه دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام و مسئولان است، به طور قطع با اتحاد و انسجام ملی فرصت توطئه را از دشمن خواهیم گرفت./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار