مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی:
مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی گفت: معتقدیم ورزش باید در خدمت سلامت کارگران باشد و ورزشی را باید برای کارگران طراحی کنیم که باعث کاهش آسیب‌های شغلی شود.
کد خبر: ۶۳۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 06 August 2018

فرزاد حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش کارگری استان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی حوزه ورزش کارگری متولی صیانت از گروه کار است و یکی از وظایف ذاتی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، صیانت از نیروی کار محسوب می‌شود. همچنین باید بگویم که ما متولی ورزش حرفه‌ای نیستیم و وزارت ورزش و جوانان متولی این امر است.

وی با بیان اینکه ما مسوول ورزش سلامت‌محور هستیم، گفت: شعار ما و فدراسیون کارگری نیز ورزش، نشاط و بهره‌وری است؛ معتقدیم ورزش باید در خدمت سلامت کارگران باشد و ورزشی را باید برای کارگران طراحی کنیم که باعث کاهش آسیب‌های شغلی شود. به هر حال وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی مسوول مشاغل سخت و زیان‌آور نیز است. ورزش در حوزه کارگری باید باعث افزایش بهره‌وری تولید شود تا کارفرما با انگیزه کارگر خود را به مسابقات اعزام و برای آن هزینه کند.

مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی گفت:ما معتقدیم ورزش کارگری باید در خدمت سلامت و جسم کارگر و باعث افزایش بهره‌وری تولید شود و از این‌رو است که به اهداف‌مان رسیده‌ایم. ما در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌ها با حضور خانواده‌ها هستیم تا باعث نشاط بین جامعه کارگری شویم.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با رویکردی که در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی خوزستان وجود دارد، در حوزه ورزش کارگری شاهد کسب رتبه برتر کشور باشیم و به واسطه ورزش، بهره‌وری را در این استان افزایش دهیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش کارگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار