معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی استان در قالب گشت های متمرکز و هماهنگ خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 06 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهدی شریفی  اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر بازار با همکاری مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق و بسیج اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در قالب گشت های مشترک اجرا می شود.

وی بر برخورد جدی با سوء استفاده گران که به بهانه های مختلف قصد افزایش قیمت ها و اخلال در بازار را دارند، تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی و در راستای رفع التهاب و آرام‌ سازی فضای بازار با تخلفات صنفی به ویژه احتکار، عدم عرضه و گرانفروشی بصورت قاطعانه برخورد جدی می شود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تصریح کرد: به کمک اصناف و تعزیرات حکومتی استان مانع سوء استفاده در بازار می شویم و شهروندان می توانند هر گونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت های خود در زمینه بازار و اصناف را با سامانه 124 درمیان بگذارند که در کمتر از 24 ساعت پاسخ شکایت به فرد شاکی اعلام خواهد شد.

شریفی یادآور شد: همچنین مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را با مراجعه حضوری به سازمان یا گشت های مشترک اعلام کنند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی و ضروری در استان وجود ندارد، گفت: نظارت ویژه بر تامین، توزیع و قیمت کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ ، برنج ، روغن ، ظروف یکبار مصرف و بازدید از انبار کالا ها و سایر اقلام پرمصرف، از جمله فعالیت هایی خواهد بود که از این پس بصورت مستمر و در قالب گشت های مشترک انجام خواهد گرفت.

شریفی با تاکید بر درج برچسب قیمت ، صدور فاکتور و رعایت ضرایب سود قانونی توسط عرضه ‌کنندگان کالا و خدمات، اضافه کرد: در صورتی که واحد صنفی این موارد را رعایت نکند، احکام قانونی در قالب جریمه و پلمپ برای وی اعمال می ‌شود./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار